Çağrı merkezi hatlarında beklemeye 1 dakika sınırı
Ulaştırma Bakanlığı'nın yeni düzenlemesiyle telefon başında uzun süre müşteri temsilcisi bekleme işkencesi sona erecek
CEZA UYGULAMASI
Yani işletmelerin bu ortalamayı tutturabilmesi için, müşteri hizmetlerinin aboneyi ortalama 20 saniye içinde müşteri temsilcisine ulaştırması gerekiyor. Tebliğde ayrıca vatandaşların şikâyetlerinin çözüm süreleri de belirlendi. Tebliğe göre vatandaş sorunun çözümü için haftalarca beklemeyecek. Vatandaşın sorunu 11 ile 54 saat arasında giderilecek. Sorunun çözümü için verilen süreleri tutturulamama oranı yüzde 10'u aşarsa işletmeciye ceza uygulanacak.
EN SON HABERLER
- 1 T.C. İSTANBUL ANADOLU 62. ASLİYE CEZA MAHKEMESİNDEN
- 2 T.C. ALANYA 1. (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU
- 3 KOCAELİ 1. ASLİYE TİCARET MAHKEMESİNDEN
- 4 İSTANBUL 33. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN
- 5 T.C. HAYRABOLU İCRA DAİRESİ
- 6 T.C. İSTANBUL 12. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN / BAŞKANLIĞINDAN
- 7 KAT KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
- 8 KASTAMONU ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İL MÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN
- 9 Feci kazadan acı haber: Genç futbolcu hayatını kaybetti!
- 10 T.C. CİHANBEYLİ ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN