Pazartesi 17.10.2011 00:51
Son Güncelleme: Pazartesi 17.10.2011 07:59

Cem Yılmaz ders kitabına girdi

Milli Eğitim Bakanlığı'nın dikkatine rağmen, milyonlarca öğrenciye gizli reklam nasıl yapıldı?

İlköğretim Sosyal Bilgiler 4. sınıf kitabında 1.Ünitedeki 'Kendimi Tanıyorum' adlı insanların bireysel özelliklerinin işlendiği bölümde Cem Yılmaz örneği dikkat çekti. Şaşırtıcı olan ise Cem Yılmaz'ın Türk Telekom'un Jettvel kampanyasında kullandığı görselle yer alması…Cem Yılmaz bu görselle İlköğretim ders kitaplarına girmiş oldu. Meslek seçiminde ve yaptıkları işte başarılı olmalarında dış görünüşlerinin fiziksek özelliklerini ve yeteneklerin ilgisinin işlendiği bölümde Cem Yılmaz'ın hayat öyküsü anlatılıyor. Cem Yılmaz, hakkında bazı vatandaşların görüşlerine de yer veriliyor…
Bu görüşlerden sonra ' Cem Yılmaz'ı beğenenler onun başarısını hangi bireysel özelliklerine bağlıyorlar' sorusu öğrencilere yöneltiliyor…
Türk Telekom Reklamı
İlkokul 4.sınıf Sosyal Bilgiler kitabında Cem Yılmaz'lı 'kendimi tanıyorum' bölümünde Cem Yılmaz'ın resminin olduğu bir görsel logo da kullanılmış. Yalnız bu görsel Türk Telekom, müşterilerinin günün değişik saatlerinde, değişik yoğunlukta görüşme ihtiyaçlarını göz önüne alarak geliştirdiği JeTTvel tarifesinde kullanılan bir fotoğra logo. Cem Yılmaz, bu görselde elinde Türk Telekom'un T'sini gösteren 2 adet T cetveli ile görülüyor.
Milli Eğitim Bakanlığı'nın dikkatine rağmen, bu görselle milyonlarca öğrenciye Türk Telekom'un gizli reklamı yapılmış oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.