Giriş Tarihi: 2.10.2022 17:39 Son Güncelleme: 2.10.2022 17:45

Çiftçi Kayıt Sistemi başvuru ekranı: Çiftçi Kayıt Sistemi başvurusu nasıl yapılır, gerekli belgeler nelerdir? Çiftçi Kayıt Belgesi nasıl alınır?

Çiftçi Kayıt Belgesi almak isteyenlere müjdeli haber geldi. Çiftçilerin kayıt altına alındığı tarımsal veri tabanı olan Çiftçi Kayıt Sistemi (ÇKS) başvuruları, artık e-Devlet üzerinden yapılabilecek. Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişçi, başvuruların gece yarısı itibarıyla başlayacağını duyurdu. Bu noktada Çiftçi Kayıt Sistemi (ÇKS) başvuruları ile ilgili detaylar gündemde yoğun bir şekilde araştırılıyor. Peki, Çiftçi Kayıt Sistemi başvurusu nasıl yapılır, başvuru şartları nelerdir? İşte, 2022 e-Devlet ile Çiftçi Kayıt Sistemi (ÇKS) başvuru ekranı ve başvuru için gerekli belgeler…

Çiftçi Kayıt Sistemi başvuru ekranı: Çiftçi Kayıt Sistemi başvurusu nasıl yapılır, gerekli belgeler nelerdir? Çiftçi Kayıt Belgesi nasıl alınır?

Çiftçi Kayıt Sistemi başvuruları, Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişçi'nin açıklaması doğrultusunda 1 Ekim 2022 tarihi itibarıyla başladı. Akabinde Çiftçi Kayıt Sistemi (ÇKS) başvuru şartları ve gerekli evraklar listesi, gündemdeki yerini aldı. Başvurular e-Devlet üzerinden alınacak olup başvuruda bulunmak isteyenlerin gerekli belgeleri sağlamaları gerekecek. Peki, Çiftçi Kayıt Sistemi başvurusu nasıl yapılır, şartları nelerdir? Çiftçi Kayıt Belgesi nasıl alınır? İşte, e-Devlet ile Çiftçi Kayıt Sistemi başvuru ekranı ve gerekli belgeler!

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, "Üreticilerimiz, desteklemeler için tüm başvuruları, bizzat başvurarak değil; e-Devlet üzerinden zahmetsizce yapabilecek. 2 milyon 171 bin 646 çiftçimizin yer aldığı Çiftçi Kayıt Sistemi'ne (ÇKS) başvuruların, e-Devlet üzerinden gerçekleştirilerek üreticimize emek ve zaman tasarrufu sağlayacak sistemi, bugün gece yarısı 00.00'dan itibaren hizmete açıyoruz" dedi.