Perşembe 31.07.2014

Çileli dönüş yolu

Ramazan Bayramı tatilinin sona ermesiyle birlikte dönüş yollarında yoğunluk başladı. TEM otoyolunda trafik kilitlendi, feribot iskelelerinde uzun kuyruklar oluştu

Bayram iznini sahillerde geçiren veya memlekete giden vatandaşlar, bayramın son günü dönüş için İstanbul'a doğru yola çıktı. TEM otoyolunun İstanbul istikametinde de sabah saatlerinden itibaren yoğunluk başladı. Yoğunluğun artması nedeniyle bazı bölgelerde sürücüler, 50 kilometre hızın altında seyretti. Otoyolun Bolu Dağı- Düzce kesimi tünel çıkışı ve viyadükler üzerinde yavaşlamalar meydana geldi. Ayrıca, Kırıkkale-Kayseri, Samsun ve Sivas karayolunda da yoğun trafik nedeniyle uzun kuyruklar oluştu. Zaman zaman meydana gelen maddi hasarlı trafik kazaları nedeniyle de ulaşım durma noktasına geldi. İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), yoğunluk nedeniyle 8'i hızlı feribot, 4'ü deniz otobüsü olmak üzere Bandırma-Yenikapı arasında gün boyu karşılıklı 12 sefer yaptı. İDO tarafından koyulan 4 ek seferle birlikte evlerine dönmeye başlayan tatilciler, gecenin geç saatlerine kadar bilet bulmak için çabaladı.
TARİFESİZ ÇALIŞTI

Boğaz ile adalar hattında deniz ulaşımını sağlayan GESTAŞ AŞ, dönüş yolundaki vatandaşların mağdur olmaması için, Çanakkale-Eceabat, Çanakkale- Kilitbahir ve Lapseki-Gelibolu arasında 11, Geyikli-Bozcaada güzergahında 2, Kabatepe-Gökçeada yönünde 3 olmak üzere 16 feribotun seferlerini tarifede yazılı saatleri beklemeden gerçekleştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.