Giriş Tarihi: 25.10.2010 15:49 Son Güncelleme: 25.10.2010 15:53

Ziyaretçi akınına uğruyor

Keçiören Belediyesi'nce yapılan Türkiye'nin ikinci büyük akvaryumuna sahip Deniz Dünyası'nı, açıldığı gün 22 bin kişi ziyaret etti.

Ankaralılar, Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu tarafından dün saat 14.30'da açılışı yapılan Deniz Dünyası'na yoğun ilgi gösterdi.
Türkiye'nin ikinci büyük akvaryumuna ev sahipliği yapan Deniz Dünyası'nı, kapanış saati olan 22.00'a kadar gezen 22 bin ziyaretçi, Başkente böyle bir tesis kazandırıldığı için mutluluklarını dile getirdi.
Ziyaretçiler, görme imkanı buldukları yaklaşık 150 tür balığın, çocuklarının eğitimine de katkı sağlayacağını belirterek, ''Çocuklarımız, Ankara'da deniz olmadığı için bu balıkları ya televizyonda ya da kitaplarında görüyorlardı. Artık bu balıkları hem görüyor hem tanıyor hem de onlara dokunabiliyorlar'' dedi.
Deniz Dünyası'nı belirli aralıklarla tekrar gezmek istediklerini aktaran ziyaretçiler, giriş ücreti olan 1 lirayı ''çok düşük'' bulduklarını söyledi. Yetkililer bugün de öğlene kadar yaklaşık bin kişinin geldiği tesisi vatandaşların daha çok akşam 17.00'dan sonra gezmeyi tercih ettiğini bildirdi.
Okullardan tesisi gezmek için çok talep aldıklarını anlatan yetkililer, gezi sonunda vatandaşların memnuniyetini görmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Yetkililer, vatandaşların tesisi bir kez gezmek yerine belirli aralıklarla gezmelerini isteyerek, her ay yeni balık türlerinin tesise kazandırılacağını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.