Salı 10.06.2009
Son Güncelleme: Salı 09.06.2009

Diyarbakır Valiliği çağrı merkezinde Kürtçe hizmet

Devletin zirvesinin bir süre önce gündeme getirdiği Kürt açılımının ardından kamuda Kürtçe bilen personelin görevlendirilmesi tartışması gündeme geldi. Bu tartışma sürerken Diyarbakır Valiliği 2 ay önce bir ilke imza atarak Türkçe, Kürtçe ve Zazaca hizmet veren çağrı merkezi açtı. Vali Yardımcısı Mehmet Yeşilbaş, merkezin GAP Eylem Planı çerçevesindeki Cazibe Merkezi Destekleme Pilot Programı kapsamında kurulduğunu belirterek, "Üniversite mezunu 10 genç kız günde yaklaşık 600 vatandaşa hizmet veriyor. Gelen istek ve şikayetler eşzamanlı olarak ilgili kamu kurumlarına iletiliyor. 4442101 numaralı merkezde talepler Kürtçe ve Zazaca olarak da dinleniyor" dedi. Çağrı merkezinde görevli Harran Üniversitesi muhasebe mezunu Ebru Bekil, "Kamu ile vatandaş arasında iletişim köprüsü oluşturmak amacıyla hizmet verdiklerini anlattı. Bekil, "Ancak farklı isteklerde bulunanlar da çıkıyor. Kimi bizden iş, kimi para istiyor. Onları da büyük bir sabırla dinleyip yapmaları gerekenleri anlatıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.