Perşembe 23.09.2021 09:27
Son Güncelleme: Perşembe 23.09.2021 09:28

Dr. Hasan Gokal'ın zor kararı: 6 saati vardı! Fotoğrafı haber bültenlerine düşünce...

Aşılama sürecinde görevli olan Dr. Hasan Gokal'ın başına gelenler pes dedirtti. Gokal'ın harekete geçmek için sadece 6 saati vardı ve doğru kararı aldığına inanıyordu. O kararın hayatını değiştireceğini ise tahmin bile edemezdi. Bir anda kendini uluslararası medya kuruluşlarının haber bültenlerinde görmeye başladı. İşte Dr. Hasan Gokal'ın aldığı zor karar ve başına gelenler

Son dakika haberleri: Koronavirüs pandemisinin henüz başlarında tarihler 2020 yılının 29 Aralık gününü gösteriyordu. ABD'de Covid-19'a karşı aşılama çalışmalarının başlamasının üzerinden henüz sayılı günler geçmişti.

İNSANLARIN KÖŞE BUCAK AŞI ARADIĞI DÖNEM...

O günlerde ABD'de Covid-19 hızla yayılıyor, pandemi paniği içindeki milyonlarca Amerikalı bir doz aşıya ulaşabilmek için çeşit çeşit yollar deniyor, internet sitelerini tarıyor, komşu eyaletlere gidip oralarda aşı olmaya çalışıyordu. Aşılamada ön saflarda yer alanlardan biri de Teksas eyaletinin Houston şehrinde yaşayan Dr. Hasan Gokal'dı. Gokal'ın görev yaptığı Harris County Kamu Sağlığı Merkezi'nde Moderna aşısı uygulanıyordu. Moderna'nın flakonlarının her birinden en az 10 doz aşı çıkıyordu. Doz ayarlaması doğru yapıldığı takdirde bu 11 doza kadar çıkabiliyordu.

Kısacası, aşıların hâlâ fazlasıyla kıt olduğu bir dönemde, bir doz bile çok önemliydi ve Gokal da bunun bilincindeydi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.