Pazartesi 03.05.2016
Son Güncelleme: Salı 03.05.2016

Dünyanın en fotojenik kedisi

Beyaz-sarı tüyleri, yeşil gözleri ve masum bakışlarıyla dikkat çeken “Smoothie”, sosyal paylaşım sitesi Instagram’ın yıldızı oldu. Adeta bir prenses edasıyla poz veren sevimli kedinin 135 bin takipçisi var

Hollanda'da yaşayan "Smoothie" isimli kedi, fotoğraf paylaşım sitesi Instagram'ın yıldızı oldu.
LONGHAIR CİNSİ
İngiliz Longhair cinsinden olan kedi, parlak beyaz-sarı tüyleri, yeşil gözleri ve bakışlarıyla takipçilerinin gönlünü fethediyor. Instagram'da büyük bir başarı elde eden Smoothie'nin 135 bin takipçisi bulunuyor. Tıpkı bir prenses gibi pozlar veren sevimli kedi, bu özelliğiyle büyük dikkat çekiyor. Smoothie'nin sahibi Arvid van Boekel, kedisinin kraliyet ailesinin bir üyesi gibi görünmesi için ise özel bir çaba sarf etmiyor.
ZORLANMADAN BAKIYOR
Çekilen fotoğraflarda özel bir açı kullanılmıyor. Kedi, fotoğrafı çekilirken objektife kendiliğinden ve hiç zorlanmadan bakıyor. Boekel kedisini sepetlerin ve kutuların içindeyken, bir dizüstü bilgisayarın üzerindeyken ya da evin herhangi bir köşesinde yürürken görüntülüyor.
SKY'A 48 BİN TAKİPÇİ
Instagram'da yıldızı parlayan bir diğer hayvan ise "Sky" isimli kedi oldu. Amerika Birleşik Devletleri'nde iki ayrı tür kedinin çiftleştirilmesiyle ortaya çıkmış Ragdoll cinsi "Sky", 48 bin takipçiye sahip. Beyaz ve kabarık tüylere sahip "Sky", tıpkı bir buluta benziyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.