Pazar 19.10.2009

Egehan bulunamadı, sitesi kapatıldı

İSTANBUL'DAN düğün için gittikleri Amasya'nın Sarayözü köyünde geçen yıl 18 Haziran'da evlerinin önünde oynarken kaybolan 3 yaşındaki Egehan Çıplak tüm aramalara rağmen bulunamadı. Talihsiz çocuğun kaybolmasının üzerinden 539 gün geçti. Kayıp çocuk için oluşturulan mail zinciri yurtiçi ve dışından 100 milyona yakın kişiye ulaştı. Baba Serdar Çıplak'ı Türkiye'nin yanı sıra Belçika, Almanya, Fransa, Hollanda, Suriye, Irak ve ABD'den bile arayanlar oldu. Ancak hiçbir haber çıkmadı. Baba da, bir sonuca ulaşamadığı için geçtiğimiz hafta internet sitesini kapattı. İstanbul'da yaşayan Serdar ve Şükran Çıplak çifti, 18 Haziran 2008'de Amasya'nın Sarayözü köyündeki yakınlarının düğününe gitti.
FACEBOOK GRUBU AÇIK

Düğünden sonra bir ara evden dışarı çıkan 3 yaşındaki minik Egehan, ortadan kayboldu. Çocuğunun dışarı çıktığını gören anne Şükran Çıplak Egehan'ı eve çağırmak üzere dışarı çıktı. Ancak çocuğunu ortalıkta göremeyen anne, çevresindekilere haber verdi. Bütün köylüler seferber oldu. Her yer didik didik arandı. Ancak minik Egehan bulunamadı. Daha sonra emniyet güçleri ve AKUT da arama yaptı ama günler süren aramalar sonuç vermedi. Çaresizlik içinde ümidini korumaya çalıyan aile, kurdukları www.egehanciplak.com internet sitesinde minik Egehan ile ilgili ihbar ve ipuçları gelmesini bekledi. Ancak hiçbir sonuç çıkmadı. Siteyi çaresiz kapatan baba Serdar Çıplak, "Annesi ve ben, onun yaşadığını düşünüyoruz. O umutla yaşıyoruz. Siteyi kapattık, Facebook'daki grubu devam ediyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.