Cumartesi 22.12.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 22.12.2018

Fekeli çiftliği bastı

atv ekranlarında perşembe akşamları yayımlanan Bir Zamanlar Çukurova, Tüm Kişiler kategorilerinde en çok izlenen yapım oldu. Kerem Alışık’ın canlandırdığı ‘Fekeli’ bölüme damgasını vurdu

Atv ekranlarında perşembe akşamları yayımlanan Bir Zamanlar Çukurova, Tüm Kişiler, AB ve 20+ABC1 kategorilerinde en çok izlenen yapım oldu. Dizinin önceki akşam yayımlanan yeni bölümü, Tüm Kişiler'de yüzde 15.10 izlenme oranı ve yüzde 32.08 izlenme payı alarak 100 program arasında birinci oldu.
ÇUKUROVA YANGIN YERİ
Yapımını TIMS&B Productions'ın, yapımcılığını ise Timur Savcı ve Burak Sağyaşar'ın gerçekleştirdiği Bir Zamanlar Çukurova'nın son bölümüne, Kerem Alışık'ın canlandırdığı Fekeli damga vurdu. Züleyha'nın acı sözlerinden sonra büyük hayal kırıklığı yaşayan Yılmaz, feci bir kaza geçirdi. Manevi oğlum dediği Yılmaz'a uzun süre ulaşamayan Fekeli ise, Çukurova'yı birbirine kattı. Ateş gibi gözleriyle Yamanlar Çiftliği'ni basan Fekeli, herkesin içinde Demir'in yakasına yapışıp, "Eğer Yılmaz'ın kılına dokunduysan, toprağa gömdüğüm silahımı çıkarırım Demir Yaman" diyerek büyük gözdağı verdi. Konakta fırtına estiren Fekeli, Yılmaz için her şeyi yapmaya hazır olduğunun sinyalini verirken, Demir'in bu tutum karşısında ne yapacağı da merak konusu oldu. Dizinin bölüm etiketi #KalbimdekiYerin, bölüm başladıktan kısa süre sonra Twitter Türkiye Trending Topics listesine girdi ve bölüm sonuna kadar kalmayı başardı. MAGAZİN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.