Cumartesi 08.12.2013
Son Güncelleme: Cumartesi 07.12.2013

Geciken çiçeğe 500 lira tazminat

Karısı için internetten çiçek siparişi veren Ercan T., çiçeği zamanında yerine ulaştıramayan şirkete dava açtı. Ücreti iade edip, müşterisine telafi çiçek gönderdiği halde şirketi haksız bulan mahkeme, 500 lira tazminata hükmetti

Tüketici mahkemesi, Sevgililer Günü'nde internetten müşterisinin sipariş ettiği bir demet çiçeği yerine ulaştırmayan "ciceksepeti.com"u tazminata mahkûm etti. 76 lira 70 kuruşluk ücreti müşterisine iade ettiği halde davalı şirketi haksız bulan mahkeme, Çiçek Sepeti İnternet Hizmetleri AŞ.'nin 500 lira tazminat ödemesine hükmetti. Çiçek siparişi veren müşteri Ercan T.'nin avukatı tarafından İstanbul Tüketici Mahkemesi'nde 9 ay önce açılan davanın dilekçesindeki iddia şöyle:
ŞİRKET İTİRAZ EDECEK
Ercan T., geçen 14 Şubat'ta "ciceksepeti.com"dan çiçek siparişi verdi. Çiçek, 18.00-20.00 arasında adrese teslim edilecekti. Ancak sipariş adrese ulaştırılmadı. İki gün sonra şirket yetkilileri, müşteriyi arayarak özür diledi. Ayrıca müşteri memnuniyeti için ücretsiz çiçek gönderildi. Eşine karşı mahcup olan Ercan T., manevi zarara uğradığını belirterek sözleşmeye aykırı hareket eden şirketi mahkemeye verdi. 5 bin lira manevi tazminat istedi. Şirket ise davanın reddini istedi. Yoğunluğu ve teknik problemleri gecikmeye neden gösterdi. Gerekçeli kararın daha sonra açıklanacağını belirten mahkeme, müşteri memnuniyeti giderilmediği için şirketin 500 lira manevi tazminat ödemesi gerektiğine hükmetti. Şirket mahkeme kararına itiraz edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.