Son Güncelleme: Cumartesi 07.12.2013
Geciken çiçeğe 500 lira tazminat
Karısı için internetten çiçek siparişi veren Ercan T., çiçeği zamanında yerine ulaştıramayan şirkete dava açtı. Ücreti iade edip, müşterisine telafi çiçek gönderdiği halde şirketi haksız bulan mahkeme, 500 lira tazminata hükmetti
ŞİRKET İTİRAZ EDECEK
Ercan T., geçen 14 Şubat'ta "ciceksepeti.com"dan çiçek siparişi verdi. Çiçek, 18.00-20.00 arasında adrese teslim edilecekti. Ancak sipariş adrese ulaştırılmadı. İki gün sonra şirket yetkilileri, müşteriyi arayarak özür diledi. Ayrıca müşteri memnuniyeti için ücretsiz çiçek gönderildi. Eşine karşı mahcup olan Ercan T., manevi zarara uğradığını belirterek sözleşmeye aykırı hareket eden şirketi mahkemeye verdi. 5 bin lira manevi tazminat istedi. Şirket ise davanın reddini istedi. Yoğunluğu ve teknik problemleri gecikmeye neden gösterdi. Gerekçeli kararın daha sonra açıklanacağını belirten mahkeme, müşteri memnuniyeti giderilmediği için şirketin 500 lira manevi tazminat ödemesi gerektiğine hükmetti. Şirket mahkeme kararına itiraz edecek.
EN SON HABERLER
- 1 Bursa'da rehine krizi! 1 saatte ikna edildi
- 2 Aksaray'da yolcu otobüsü devrildi: 2 ölü, 34 yaralı
- 3 Osmaniye'de sağanak yağış etkili oldu
- 4 Elazığ'da 4 büyüklüğünde deprem!
- 5 6 Şubat Depremi'nde yıkılan Furkan Apartmanı davasında ara karar: 'Kolon kesenlere' tahliye!
- 6 Adana'da motosiklet fabrikasında yangın! Bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi; hava desteği de istendi
- 7 Yerli motor ile Türk Havacılık tarihinin irtifa rekoru! TB3 2 uçuşunu da başarıyla tamamladı
- 8 SON DAKİKA | AFAD duyurdu: Hatay'da korkutan deprem!
- 9 Türkiye’deki üniversitelilerden yabancı üniversitelilere Gazze desteği
- 10 Hataylı Kıdemli Başçavuş Mustafa Yaşar şehit oldu