Pazar 10.11.2019 14:06
Son Güncelleme: Pazar 10.11.2019 14:06

Fidan dikme kampanyasına katılım için son günler! ''Geleceğe Nefes Ol'' fidan dikme kampanyası ne zaman sona eriyor?

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından start verilen Geleceğe Nefes Ol fidan dikme kampanyası projesi, son yılların en faydalı ve en kapsamlı organizasyonları arasında yer aldı. Çevreye ve yeşile karşı duyarlı bir nesil yetiştirmek amacıyla fidan dikmeyi teşvik eden Geleceğe Nefes Ol kampanyasına nasıl katılınır? Kampanyaya katılan kişiler diledikleri ilimizi seçerek fidan dikme sertifikası alabiliyor. Sertifika niteliğindeki bu fidan dikme katılım belgeleri de Instagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medya platformlarında yayılınca fidan dikme kampanyası da geniş kitlelere hitap edebilme şansı buldu. Peki Geleceğe Nefes Ol kampanyası katılım belgesi nasıl alınır, fiden dikme ne zaman bitecek? İşte tüm bu soruların yanıtlarını özel olarak hazırladık...

"11 milyon ağaç, bugün fidan yarın nefes!" sloganıyla başlayan Geleceğe Nefes Ol kampanyasına bu denli ilgi gösterilmesi başta Tarım ve Orman Bakanlığı olmak üzere herkesi mutlu ediyor. Geleceğe Nefes Ol kampanyası nasıl katılınır? 4 Kasım Pazartesi sabahı itibariyle fidan dikme oranı olarak ilk 5 sırada; Isparta, Manisa, Bingöl, Tünceli ve Yozgat illeri var. Hedeflenen fidan sayısı; 11.047.430 olarak belirtilmişti sahiplenilen fidan sayısı ise 11.955.122 oldu. Geleceğe Nefes Ol kampanyası bitti mi? gibi sorular sosyal medyada dolaşsa da kampanya sürüyor.

PEKİ GELECEĞE NEFES OL KAMPANYASI NE ZAMAN SONA ERECEK?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.