Cumartesi 17.05.2009
Son Güncelleme: Pazar 17.05.2009

Gençlere göre 'hayal kurmak saçma bir şey'

Seçilen 81 okulda 7 ve 8'inci sınıf öğrencileri için verilen 'oku, düşün, paylaş' derslerinde, çocukların 'hayal kurmayı bilmedikleri, tek hedeflerinin SBS'yi geçmek olduğu anlaşıldı

Çocuklara farklı düşünceler üretmeyi öğretme amacıyla 25 ilde 81 ilköğretim okulunda müfredata konulan 'oku, düşün, paylaş' dersi, yeni neslin hayal kurmayı bilmediğini ortaya çıkardı. Geleceğin liderlerini ortaya çıkarmak ve sorgulayıcı olmayı, farklılıklar ile yaşamayı öğretmek amacı ile 7 ve 8'inci sınıflara yönelik 81 kütüphane kuruldu. Müfredata da 'Oku, düşün, paylaş' dersi konuldu. MEB ve Young Guru Academy Hayal Ortakları Derneği'nin işbirliğiyle hazırlanan proje, 11 Şubat'ta hayata geçti. Türkiye'nin en başarılı okullarındaki 6 bin öğrenci arasından seçilen 60 üniversite öğrencisi, çocuklara 'hayal kurmayı öğretmek' için ders verdi. Ancak verilen hayal derslerinde "Çocukların çoğunun hayal kurmanın saçma bir şey olduğunu düşündükleri, tek hayallerinin Seviye Belirleme Sınavı 'SBS'yi geçmek" olduğu ortaya çıktı. Projede mezun edilen 2 bin lider adayının mezuniyet töreni dün Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampusu'nda düzenlendi. Sertifakalarını alan öğrenciler, Haliç'te Dragonboat yarışında da birincilik için kürek çekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.