Salı 22.09.2020 07:30
Son Güncelleme: Çarşamba 22.09.2021 01:11

Google'dan Sonbahar mevsimine özel doodle geldi! İşte Google Doodle ile sonbahar...

Küresel arama motoru Google, belirli günler ve haftalar ile sevilen tanınmış kişileri anmak amacıyla zaman zaman arama sayfasını hazırladığı özel doodle’lar ile süslemeye devam ediyor. Dünyanın Kuzey yarımküre bölümü için Sonbahar mevsimi başlangıç günü kabul edilen 22 Eylül tarihinde, Google 2020 Sonbahar mevsimine özel olarak hazırladığı doodle ile merhaba dedi. İşte beğeni toplayan Google 2020 Sonbahar mevsimi doodle’ına ilişkin detaylar…

Dünya çapında milyonları aşan kullanıcı olan ve en çok tercih edilen küresel arama motoru olan Google, belirli gün, hafta ve anmalarda arama motoru anasayfasında doodle oluşturarak farkındalık yaratmaya devam ediyor. Bugün Google arama motoru anasayfasını açanlar farklı bir doodle ile karşılaştı. 2020 Sonbahar mevsiminin başlangıcı olarak kabul edilen 22 Eylül tarihine özel doodle ile Sonbahar'a merhaba diyen Google'ın hazırladığı doodle'a ilişkin detaylar şöyle…

GOOGLE 2020 SONBAHAR'I DOODLE İLE KARŞILADI

SONBAHAR NEDİR?

Sonbahar veya güz, yaz ile kış mevsimleri arasındaki mevsimdir. Güz, Hazan ve Bağ bozumu isimleriyle de anılır. Kuzey yarım kürede Eylül, Ekim ve Kasım; güney yarım kürede ise, Mart, Nisan ve Mayıs aylarına denk gelir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.