Güldüren şikayetler
Türkiye'de hastane, havayolu ve otel sektörlerinden hizmet alan yerli müşterilerin internette paylaştıkları şikâyetler Yaşar Üniversitesi akademisyenlerinin araştırma konusu oldu. Araştırmada "3 bin TL verdim hala kelim", "Doktor nasırım için MR tetkiki istedi", "Kedim şişman çıkınca kargoya verdiler", "Uçaktaki reklamlardan çok sıkıldık", "Hurmaları almadılar. Misafirlere şeker ikram" ediyoruz gibi ilginç şikâyetler ortaya çıktı.
ERKEKLER DAHA ÇOK ŞİKÂYETÇİ
Akademisyenler müşterilerin şikâyetlerini firma ve şirketlere iletebilmesini sağlayan, 2 milyonun üzerinde üyeye sahip popüler bir web sitesinde bir yıl boyunca paylaşılan şikâyetlerin içeriği ve yüzde kaçının cevaplandırıldığını araştırdı. Erkeklerin kadınlara göre daha yüksek oranda şikâyette bulunduklarını tespit edildi.
EN DUYARLI HASTANELER
Araştırma sonucuna göre müşterilerden gelen şikâyetlere en çok hastaneler, en az da otel ve tatil köyleri tarafından yanıt verildi. Otellere yönelik 397 şikâyetin sadece 8'ine olumlu, 3'üne standart, 2'sine de müşterinin haksızlığını belirten olumsuz cevap verildi. 384 şikâyet cevapsız kaldı. Hastanelere yönelik 316 şikâyetin 97'sine olumlu, 142'sine standart, 47'sine olumsuz cevap verildi. 30 şikâyet cevapsız kaldı. Havayollarına yönelik 299 şikâyetin ise 42'sine olumlu, 100'üne standart, 65'ine olumsuz cevap verilirken 92 şikâyet ise yanıtsız kaldı.
Araştırmada yer alan en ilginç şikâyetler şöyle:
-5,5 yaşındaki çocuğuma bağırarak tedavi eden diş hekimi yüzünden çocuğum uzun süre gözlerini kırparak konuştu.
-Eşim rahatsızlanınca sağlık mobil hizmetini aradık. Verdikleri cevap "eşinizin tansiyonu düşmüştür, tuzlu ayran içirin ve ayaklarını havaya kaydırın" oldu.
-İltihaplanan nasır için hastaneye gittim. Uzman doktor hiçbir açıklama yapmadan bunun nasır olup olmadığından emin olmak için MR istedi.
-Saç ekiminin üzerinden 1 yıl geçti. 3 bin TL para verdim ve hala kelim.
-Umre kafilesinde bulunan 250 kişinin zemzemleri ve hurmaları fazla ağırlık gerekçesiyle yüklenmediği için getirilmedi. Eve gelen misafirlere hurma ve zemzem yerine şeker ve bir bardak su ikram ediyoruz.
-Uçakta 1 saat boyunca aynı müzikler ve aynı reklamlar dönüp duruyor. 5 dakika uyumaya çalışsak uyuyamıyoruz.
-Otelde ordu disiplini vardı
-Oteldeki yemekler sayesinde bağışıklık sistemimiz güçlendi
EN SON HABERLER
- 1 Gümüşhane'de bıçaklı kavga: 1 ölü
- 2 Yer Gümüşhane: Kahvede çıkan kavgada kalbinden bıçaklandı!
- 3 Survivor eleme adayı kim oldu? 5 Mayıs 2024 Survivor'da dokunulmazlık oyununu kim kazandı? 2. eleme adayı belli oluyor!
- 4 73 yaşındaki büyükanne aşkı 39 yaşındaki eşinde buldu! "Aramızdaki yaş farkı bizi etkilemiyor..."
- 5 İnternette gördüğü numarayı aradı başına gelmeyen kalmadı: Eve gelen tamirci öyle bir şey yaptı ki!
- 6 Bursa'da faciadan dönüldü: 3 yaşındaki çocuk metrelerce yükseklikten düştü!
- 7 Neden bazı şarkıcıların sesini severken diğerlerini beğenmiyoruz? Meğer asıl sebebi oymuş...
- 8 Binlerce Yörük, Türkmen Şöleni’nde buluştu
- 9 Ayda 100 bin TL’ye çoban aranıyor: Vasıfsız birisi bile…
- 10 İstanbul’da İngiliz Katie’in korkunç sonu: Seni bugün öldüreceğim son kararım! 3 saat 15 dk…