Giriş Tarihi: 2.10.2014 17:40 Son Güncelleme: 2.10.2014 17:40

'Hayatın Dengesi' fotoğraf karelerine yansıyor

Estuz’un, tuz kullanımında duyarlılığı artırmak amacıyla başlattığı ‘Hayatın Dengesi’ adlı fotoğraf yarışması büyük ilgi görüyor. Yoğun başvurunun yapıldığı yarışmanın son katılım tarihi ile ilgili ise geri sayım başladı.

Tüketicileri dengeli tuz tüketimi konusunda bilinçlendirmeyi görev bilen Estuz'un tuz kullanımında duyarlılığı artırmak amacıyla başlattığı Hayatın Dengesi Fotoğraf Yarışması'na ilgi büyük.

Yoğun başvurunun yapıldığı yarışmaya son başvuru tarihi ise 30 Kasım 2014. Hayatın dengesini fotoğraf kareleriyle anlatmak isteyen herkesin katılabildiği yarışmanın jürisinde fotoğraf ve iletişim dünyasının da usta isimleri yer alıyor.

Belgesel ve haber fotoğrafçısı Haluk Çobanoğlu, fotoğrafın duayen hocalarından Doç. Dr. Hüseyin Eryılmaz, fotoğrafçı Firdevs Sayılan, tecrübeli fotoğraf editörü Umut Sülün, ünlü reklamcı A. Selim Tuncer, Estuz Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Özdemir, Efsina Genel Müdürü Özgür Özdemir ve iletişim Danışmanı Mustafa Kaya'dan oluşan yarışma jürisi, sonuçları değerlendirerek kazananları 3 Aralık 2014 tarihinde açıklayacak.

BİR KİŞİ EN ÇOK ÜÇ ESERLE KATILABİLİYOR

Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) danışmanlığında yürütülen "Hayatın Dengesi" ana temalı yarışmaya, seçici kurul üyeleri, TFSF temsilcisi ve onların birinci derece yakınları dışında, Türkiye'de ikamet eden herkes katılabiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.