Çarşamba 28.11.2012 14:50

Haydi, cumartesi günü Nişantaşı’na!

Kanser tedavileri aksama riski taşıyan 0-17 yaş aralığındaki çocuklara bir destek de siz vermek istiyorsanız, buluşma noktası City’s AVM’deki Nezih Kitapevi. Buluşma zamanı ise Cumartesi öğleden sonra 14:00.

4M Türkiye ekibinin kurumsal sosyal sorumluluk alanında KAÇUV' ile hastane servislerinde gerçekleştirdiği etkinliklere bir yenisini ekleyerek 1 Aralık Cumartesi günü, saat 14:00'te Nişantaşı City's AVM'de Nezih Kitapevi önünde 4 farklı ürünle etkinlik gerçekleşecektir.
Ücretsiz düzenlenen etkinliğe katılan çocuklara yaptıkları ürünler KAÇUV'a bağış karşılığı verilecektir.
KAÇUV NE YAPIYOR?

Kanserli Çocuklara Umut Vakfı, kanser tedavileri aksama riski taşıyan 0–17 yaş aralığındaki çocukların tedavilerinin sürekliliğini sağlamak amacıyla 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Çocuk Hematoloji-Onkoloji Servisi'nde çocukları tedavi görmekte olan aileler ve hekimlerin bir araya gelmesiyle kurulmuştur.
KAÇUV'un bağışlarla projelendirdiği Aile Evi, ailelerin rahat bir şekilde konaklayabileceği 14 oda ile hizmet veriyor.
Odaların giderleri, sponsorluklarını üstlenecek kişi veya kurumlar tarafından karşılanıp1, 3, 6 aylık ve bir yıllık periyotlarla sağlanıyor. Bu şekilde Manevi Aile olarak sosyal sorumluluk bilinci ile ailelerin konaklama ve temel ihtiyaçları el birliğiyle karşılanıyor. Aile evinde konaklama yapan aileler, ekonomik olarak konaklama giderlerini karşılayamayacak durumda olan ailelerdir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.