Pazartesi 20.01.2020 14:41
Son Güncelleme: Pazartesi 20.01.2020 14:41

Hayrettin Karaca kimdir? TEMA Vakfı Başkanı Hayrettin Karaca sevenlerini yasa boğdu

Çevre hareketlerinin ve çeşitli kampanyaların 'büyük babası' olarak tanınan TEMA Vakfı Kurucu Başkanı Hayrettin Karaca hayatını kaybetti. Şanı Türkiye sınırlarını da aşan ünlü aktivistin ölümünün ardından vatandaşlar Hayrettin Karaca kimdir sorusunun yanıtını araştırmaya başladı. Peki, 20 Ocak 2020 tarihinde hayatını kaybeden TEMA Vakfı Başkanı Hayrettin Karaca kimdir? Haberimizde, Hayrettin Karaca hayatı ve yaptığı çalışmalar ile ilgili detaylara ulaşabilirsiniz.

Hayrettin Karaca, Türk çevre hareketinin büyük babası olarak biliniyordu. Başarılı bir iş adamı ve çevre koruma uzmanı olarak Türkiye'de çevre koruma konusunda lider bir eğitimci ve aktivist olmuştur. Ünlü çevre aktivisti TEMA Vakfı Kurucu Başkanı Hayrettin Karaca 20 Ocak Pazartesi günü öğle saatlerinde hayatını kaybetti. Sevenlerini yasa boğan ölümün ardından vatandaşlar TEMA Vakfı kurucusu Hayrettin Karaca kimdir? sorusunun yanıtını araştırmaya başladı. Hayrettin Karaca'nın kurduğu çevre temelli TEMA Vakfı toprak ve doğal yaşam alanlarını korumak için ülke çapında bir hareket oluşturdu.

İŞADAMLIĞINDAN ÇEVRECİ AKTİVİSTLİĞE

4 Nisan 1922'de doğan Hayrettin Karaca, başarılı bir tekstil işi kurdu. 1970'lerde Türkiye'yi dolaştı ve genel olarak çevresel bozulmalar ve özellikle toprak erozyonu konusunda endişeleri üzerine çalışmalar başlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.