Giriş Tarihi: 20.1.2021 10:03 Son Güncelleme: 20.1.2021 10:31

İstanbul'daki barajların doluluk oranı ile ilgili son dakika haberi

Son dakika haberi: İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) verilerine göre, kente su sağlayan barajlardaki doluluk oranı bugün yüzde 30,77 olarak ölçüldü. Yağışlar dursa da eriyen karlar barajlardaki su seviyesini arttırmaya devam etti. Şu anda kente hiç su gelmese dahi barajlarda yaklaşık 3 aylık su mevcut.

İstanbul'da Kasım ve Aralık ayları son 10 yılın en kurak ayları olarak kayda geçti. Yeni yılda yağışlarla birlikte barajlardaki su seviyesi her geçen gün arttı. İSKİ verilerine göre 9 Ocak'ta yüzde 19,16 olan baraj doluluk oranı bugün itibariyle 11,61 artışla 30,77 seviyesine ulaştı.

İstanbul yaklaşık 2 haftadır yağışlı havanın etkisi altındaydı, 8 Ocak'ta başlayan yağmurlar, 15 Ocak'ta yerini kar yağışına bırakmıştı. Bu haftanın ortasında ise yağışlar dursa da eriyen karlar barajlardaki su seviyesini arttırmaya devam etti.

Kış döneminde İstanbul'da günlük ortalama yaklaşık 2.7 milyon metreküp su tüketiliyor. Şu anda kente hiç su gelmese dahi barajlarda yaklaşık 3 aylık ihtiyacını karşılayacak su mevcut.

İŞTE BARAJLARDAKİ SON DURUM

Ömerli 29,12

Pabuçdere 15,02

Sazlıdere 11,68

Büyükçekmece 30,94

Alibey 42,09

Terkos 32,13

Kazandere 36,21

Elmalı 33,81

Darlık 49,48

Istrancalar 69,58

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.