Cumartesi 28.06.2009
Son Güncelleme: Pazar 28.06.2009

Hiper enflasyonla gelen reklam ödülü

Zimbabve'de bir gazetenin ülkenin giderek değersizleşen banknotlarını billboard reklamlarında kullandığı kampanya, Uluslararası Cannes Lions Reklam Festivali'nde dış mekân kategorisi birincilik ödülü sahibi oldu. Arka zemininde ülkenin banknotları bulunan ve üzerinde 'Bu ilanı paraya basmak, kâğıda basmaktan daha ucuz' yazılı billboard afişleri, Zimbabve Başkanı Robert Mugabe'nin rejimi ve rejimin ülkeyi soktuğu ekonomik darboğazı eleştirmek için hazırlanmıştı. Zimbabve, ülkedeki enflasyonun aşırı artışı ve değersiz parasıyla gündeme geliyor. The Guardian
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.