Salı 27.07.2022
Son Güncelleme: Çarşamba 27.07.2022

İBB, itibarını ölçmek için 1 milyon 575 bin TL ödedi

İBB’nin, İzmir’de faaliyet gösteren bir anket şirketine ‘itibar’ araştırması yaptırdığı ve 40 günde tamamlanan bu çalışma için belediye bütçesinden 1 milyon 575 bin TL ödediği ortaya çıktı

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun, vatandaşların aksayan belediye hizmetleriyle ilgili artarak devam eden şikayetleri nedeniyle İBB için 'kurumsal itibar araştırması' yaptırdığı ortaya çıktı. Her gün yanan, yolda kalan otobüsler, metrolar, metrobüsler, çalışmayan asansör ve yürüyen merdivenler yüzünden toplu taşımacılık hizmetinde sınıfta kalan İBB yönetimi, toplu taşımayla birlikte tüm hizmetlerle ilgili vatandaşta oluşan tepkiyi ve bozulan itibarının derecesini öğrenmek amacıyla anket yaptırma kararı aldı.

Bimtaş Boğaziçi Peyzaj İnşaat Müşavirlik Teknik Hizmetleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi tarafından 30 Haziran'da açılan ihalenin sonucu 22 Temmuz'da açıklandı. İhale dokümanına göre, 7 Temmuz'da İzmir ticaret siciline kayıtlı olan Çapraz Araştırma Şirketi'yle 40 günlük anket çalışması için sözleşme imzalandı. İBB'nin İstanbul'daki anket firmaları yerine 1 milyon 575 bin TL ödeyerek İzmir'de faaliyet gösteren firmaya yaptığı itibar araştırmasının ihale belgesini paylaşan AK Parti İBB Grup Sözcüsü Murat Türkyılmaz paylaşımına şu notu düştü: "İstanbul Büyükşehir Belediyesi 'itibar' araştırması için İzmir'li bir firmaya 1 milyon 575 bin TL ödedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.