Çarşamba 23.09.2009 09:01
Son Güncelleme: Çarşamba 23.09.2009 12:35

Bayramda kanlı bilanço: 99 ölü

Yurt genelinde, arife günü ve bayram boyunca meydana gelen trafik kazalarında 99 kişi öldü, 441 kişi yaralandı.

Bayram öncesi yetkililerin yaptığı tüm uyarılara ve aldığı tedbirlere rağmen, Ramazan Bayramı'nın trafik kazası bilançosu ağır oldu.
Bayram süresi boyunca en çok ölümlü trafik kazası 42 kişiyle bayramın son günü meydana geldi. Söz konusu sürede en çok yaralanmada yine 184 kişiyle aynı gün oldu.
Bayramda meydana gelen trafik kazalarının tarihi, ölü ve yaralı sayısı şöyle:
TARİH ÖLÜ YARALI
19 EYLÜL: 24-78
20 EYLÜL: 20-78
21 EYLÜL: 12-102
22 EYLÜL: 42-184
TOPLAM: 99-441
*(19 Eylül / 00.00'dan 22 Eylül 00.00'a kadar)
UŞAK'TA İKİ OTOMOBİL ÇARPIŞTI: 4 ÖLÜ
Uşak'ta meydana gelen trafik kazasında 4 kişi öldü, 5 kişi yaralandı.
Uşak istikametinden Susuzören Köyü'ne gitmekte olan Mustafa Çavuş'un kullandığı 64 LL 510 plakalı otomobil, Hocalar Ortaköprü mevkisinde karşı yönden gelen Mustafa Işık yönetimindeki 16 BBB 60 plakalı otomobille çarpıştı.
Kazada Mustafa (23) Nilgün (40) ve Ramazan Çavuş (20) ile Tanju Tekin (32) olay yerinde öldü. Aynı araçta bulunan Ali Arda Alkan (2) ve annesi Eda Alkan (22) ile diğer otomobilin sürücüsü Mustafa Işık ve otomobildeki Sinan ve Derya Işık yaralandı.
Uşak Devlet Hastanesi ile Özel Ceyline Hastanesi'nde tedaviye alınan yaralıların hayati tehlikelerinin bulunduğu öğrenildi.
Kaza nedeniyle trafiğe kapanan yol, yaklaşık 2 saat sonra ulaşıma açıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.