Perşembe 15.06.2017

İstanbul Shoppingfest bu yıl bambaşka olacak

Bu yıl yedincisi düzenlenecek olan İstanbul Shoppingfest, 15 gün boyunca alışveriş tutkunlarına ‘Design İSF ‘ ile farklı bir deneyim yaşatacak

İstanbul'u alışveriş destinasyonu olarak cazibe merkezi haline getirmek amacıyla yola çıkılan ve 7 yıldır düzenlenen İstanbul ShoppingFest, bu yıl "paylaşmak" mottosuyla farklı bir dünyanın kapılarını aralayacak. İstanbul'u yeniden keşfetme fırsatı sunan İstanbul ShoppingFest, alışveriş merkezlerinde kurulacak "Design İSF" alanları ve Kapalıçarşı rotalarıyla modern ve geleneksel alışveriş keyfini bir arada sunacak.
1-16 Temmuz arasında bu yıl 7'ncisi düzenlenecek İstanbul ShoppingFest'in basın toplantısı İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Kadir Topbaş ve İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar'ın katılımıyla İTO binasında gerçekleştirildi. Akasya, Capitol, Emaar Square, Forumİstanbul, İstinyePark, Kanyon, Palladium, Venezia, Zorlu Center'da kurulacak "Design İSF" alanları, ziyaretçileri alışveriş fırsatlarının yanı sıra tasarım ve sanat ile buluşturacak.
İlklerin yaşanacağı İstanbul ShoppingFest, dünyanın en büyük ve en eski alışveriş merkezi Kapalıçarşı'ya da festival ruhunu taşıyarak keşif rotaları ve atölye çalışmaları ile unutulmaz bir alışveriş festivali yaşatacak. "Sen Hiç Kapalıçarşı'yı Gördün mü" sloganıyla ShoppingFest'in bu yılki en dikkat çekici alanı, Kapalıçarşı olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.