Perşembe 16.09.2010 17:04

İstanbul trafiğine "1530" çözümü

İstanbul trafiğinde yaşanan sorunlar, 1530 nolu kısa mesaj hattına gönderilerek çözülmesi istenebilecek.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, vatandaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikayetlerini bildirmesi için cep telefonlarından kısa mesaj hattını hizmete soktu.
İstanbul trafiğinde; minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri, kamyonlar ile ilgili şikayet ve öneriler için Alo Beyaz Masa 153 hattı, cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak da kullanılacak.
Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikayet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa'ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekirse yasal işlemler yapılacak.
Vatandaşlar sorun veya şikayetlerini; kısa mesaj ile 1530, telefon ile 153, e-posta: beyazmasa@ibb.gov.tr veya topluulasim@ibb.gov.tr adresine yapabilecekler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.