Giriş Tarihi: 3.1.2011 16:46 Son Güncelleme: 3.1.2011 16:47

İstanbul tramvayını seçiyor

Tasarım ve mühendisliği İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İstanbul Ulaşım AŞ. tarafından gerçekleştirilen ve Türkiye'de üretilen 2 farklı modeldeki "İstanbul Tramvayı", İstanbulluların oylarıyla seçilerek belirlenecek.

İstanbullular http://www.istanbultramvayiniseciyor.com/ adresinden açılan sayfada, A ve B Modeli olarak isimlendirilen her iki Tramvay aracına ait Teknik Bilgiler ve Görsellere ulaşarak seçimde bulunabilecek ve 31 Ocak 2011 tarihine kadar oylamaya katılabilecek.
A ve B Modeli olarak iki farklı tasarımda üretilen tramvaylar İstanbulluların seçeceği endüstriyel tasarım konseptine göre seri olarak üretilecek. Tasarımlar İstanbul'un hem Raylı Sistem Hatlarında, hem de Yüksek Tabanlı olmaları sebebiyle Hafif Metro Hatlarında kullanılabilecek.
Belediyeden yapılan açıklamada, mühendislik ve endüstriyel tasarım çalışmaları yapılarak iki farklı dış görünüm konsept alternatifi sunulan araçlarda temel olarak İstanbul'un kent silüetini oluşturan çok kimlikli fakat aynı zamanda bütün kimlik göstergelerinin tek potada eridiği kavramsal yaklaşımlar kullanıldığı belirtildi. Tasarlanmakta olan araç hem "Yüksek Tabanlı Tramvay Aracı" olarak hem de, Hafif Metro Aracı olarak hizmet verecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.