Çarşamba 13.01.2010 15:36
Son Güncelleme: Çarşamba 13.01.2010 15:36

İstanbulkart'ın geçerlilik süresi uzatıldı

Elektrik, Tramvay ve Tünel İşletmeleri (İETT) Genel Müdürlüğü, 2009 yılında düzenlenen indirimli ve ücretsiz seyahat kartlarının geçerlilik süresinin ikinci bir emre kadar uzatıldığını bildirdi.

İETT'den yapılan açıklamada, 2010 yılında Akbil'in yerini alması planlanan İstanbulkart'ın dağıtımının bir süreliğine ertelenmesi nedeniyle, 2009 yılında düzenlenen indirimli ve ücretsiz seyahat kartlarının geçerlilik süresinin ikinci bir emre kadar uzatıldığı belirtildi.
Açıklamada, sistemin tamamlanmasının ardından bu yıl için kart başvurusunda bulunmuş eğitim kurumu ve şahısların çeşitli duyuru araçlarıyla bilgilendirileceği ifade edilerek, şöyle denildi:
''Araç takip, filo yönetimi ve yolcu bilgilendirme sisteminden oluşan 'Akyolbil Projesi'nin eksiksiz hayata geçirilmesinde büyük önem taşıyan ve banka kartı şeklinde tasarlanan İstanbulkart, toplu taşıma araçlarına yerleştirilecek geçiş cihazlarına gösterilerek kullanılacak. İlk aşamada Akbil ile paralel uygulanacak sistem, daha sonra tek başına yaygınlaştırılacak. İstanbulkart'a yerleştirilecek çipler sayesinde yolcu yoğunluğunun yaşandığı hat ve güzergahlar takip edilecek. Böylece hatlar gerçek zamanlı verilere dayalı olarak yönetilerek verimli hale getirilecek. İstanbulkart'ta geçerlilikle ilgili süre uzatımları çip sayesinde elektronik ortamda yapılacağından her yıl yenilenmesi ihtiyacı ortadan kalkacak.''

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.