Cuma 18.11.2011 15:16
Son Güncelleme: Cuma 18.11.2011 15:16

Kandilli isyan etti

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü'nün depremlerin yeri ve büyüklükleri hakkında bilgi verdiği internet sayfası, yaklaşık son 5,5 yılda 110 milyonu aşkın kez görüntülendi.

Yaklaşık 1 aydır Van'da yaşananların ardından deprem gerçeği adeta tekrar hatırlandı. Özellikle son yıllarda hissedilen en ufak bir sarsıntıdan sonra internet kullanan herkesin Kandilli Rasathanesi'nin son depremlerle ilgili bilgi verdiği sayfasına bakması ise adeta alışkanlık haline geldi.

Herkesin en azından depremin merkez üssü ve büyüklüğü konusunda bilgi sahibi olabileceği tarzda hazırlanan ''http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst2.asp'' adresli internet sayfası son yıllarda büyük bir ilgi gördü.

Depremin yeri, büyüklüğü, derinliği, saat ve tarihiyle ilgili detaylı bilgilerin bulunduğu sayfada yer alan bilgiye göre, 20.06.2006 tarihi saat 18.30'dan bu yana sayfa 110 milyon 594 bin 497 kez görüntülendi. Sayfaya olan yoğun ilgi nedeniyle neredeyse her salise bile bu rakamın arttığı da gözlenebiliyor.

İlginç uyarı

Kandilli Rasathanesi son depremlerle ilgili bilgi verdiği bu sayfayı ziyaret edenlere, eleştiri, öneri ve sorularını yazma şansı da sunuyor. Eleştiri, öneri veya sorusunu yazmak isteyenler için bir e-mail adresinin duyurulduğu sayfada ise, bir uyarı dikkati çekiyor.

Kandilli Rasathanesi kendilerine soru sormak isteyenleri ''Lütfen 'Deprem olacak mı?' sorusunu sormayın'' şeklinde uyarıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.