Salı 13.02.2018
Son Güncelleme: Salı 13.02.2018

Kar güreşçileri dünya basınında

Artvin’de düzenlenen Karakucak Kar Üstü Güreş Festivali İngiliz basınında da haber oldu. Daily Mail gazetesi “Yarışmacılar Türkiye’nin buz kralı olmak için yarıştı” diye yazdı

Artvin Veliköy'de geçen hafta 23'üncüsü düzenlenen Karakucak Kar Üstü Güreş Festivali bu yıl uluslararası basında da yer buldu. İngiltere'nin ana akım gazetelerinden Daily Mail; Türkiye, Azerbaycan, İran ve Gürcistan'dan 174 yarışmacının 11 kategoride yarıştığı bu ilginç etkinliğe yer verdi. "Yarışmacılar Türkiye'nin buz kralı olmak için yarıştı" yorumunu yapan gazete, sadece yetişkinlerin değil, çocukların da kar üzerinde kıyasıya mücadele verdiğini, seyircilerin büyük ilgiyle yarışmayı izlediğini bildirdi.
Yarışmanın karlı ve soğuk bir havada düzenlenmesinin yarışmacıların motivasyonunu bozmadığı belirtilirken, yarışmacıların pistin dışında isimleri okunana kadar ısındığını ve güreş sırasında da soğuğu hissetmediğini belirtti. Gazete, internet sitesinden yayımladığı haberinde yarışmacıların ilginç tekniklerle birbirlerini tuş etmeye çalıştığını ve tüm güçleriyle yarışmayı kazanmaya çalıştığını ifade ederken, finalde Erzurum Büyükşehir Belediyesi adına güreşen sporculardan Hamza Köseoğlu ve Kenan Gör karşı karşıya geldi. Mücadeleyi kazanan Hamza Köseoğlu, başpehlivan oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.