Salı 30.09.2009
Son Güncelleme: Salı 29.09.2009

Karnaval çetesi tekrar sahnede

"Karnaval Operasyonu" ile çökertilen çetenin liderlerinden Hakan Karacaoğlu, cezaevinden çıkınca 3.5 milyon liralık vurgun yaptı

İstanbul Bilişim Suçları Şube Müdürlüğü ekipleri şikâyetler üzerine ATM'lerden kart kopyalayan ve internet bankacılığı kullanan vatandaşların hesabını boşaltan bir çeteyi takibe aldı. Polis, çetenin kopyaladığı hesap bilgilerini, sahte belge ve kimliklerle çıkarttığı kredi kartlarına aktararak alışveriş yaptığını ve para çektiğini belirledi. Çetenin sahte evrak ve kimliklerle GSM şirketlerinin düzenlediği kampanyalardan laptop alarak dolandırıcılık yaptığı da anlaşıldı. İstanbul'da 10 ilçe ile 5 ilde operasyon düzenlendi. Çetenin promosyon dolandırıcılığı ayağının lideri olan Yasin A. ile ATM ayağının lideri olan Serhat A.'nın da aralarında bulunduğu 4'ü kadın 29 kişi gözaltına alındı.

BU YIL DA MISIR GEZİSİ!
Çete lideri ise tanıdık bir isim çıktı: İstanbul'da 2008'in nisan ayında kart kopyalama sistemi ile 7 milyon liralık vurgun yapıp paraları Brezilya'daki Rio Karnavalı'nda yedikleri belirlenen "Karnaval Çetesi"nin lider ekibinden olan Hakan Karacaoğlu. 2 yılda 8 defa gözaltına alınan Karacaoğlu'nun 7 ay sonra hapisten çıkıp tekrar dolandırıcılığa başladığı belirtildi. Çetenin 6 ay içinde 6 ilde 246 kişinin hesabından 3 milyon 250 bin lira çektiği ortaya çıktı. Karacaoğlu'nun yakalanmadan birkaç gün önce vurgun paralarıyla Mısır'a gidip bayram tatili yaptığı ortaya çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.