Giriş Tarihi: 17.01.2014

'Kızımız kanseri yendi neden intihar etsin ki?'

Ölümünden 4 yıl sonra cinayet davası açılan manken Burcu Çağlayan'ın ailesi, "Kızımız ölmeden 6 ay önce kanseri yenmişti. Cinayete kurban gittiğinden emindik" diye konuştu

Antalya'da 24 Temmuz 2010 gecesi İbrahim T.'ye ait 5. kattaki dairenin balkonundan düşen manken Burcu Çağlayan'ın (21) ölümüyle ilgili soruşturmada 4 yıl sonra cinayet davası açıldı. 4 yıldır kızlarının cinayete kurban gittiğini savunan anne Cemile Çağlayan, sonunda adaletin yerini bulacağına inandıklarını belirterek, "Kızımız hayat dolu bir insandı. Ölmeden 6 ay önce kanseri yenmişti. Yaşam sevinciyle herkese örnek oldu. Böyle hayat dolu biri neden intihar etsin" diye konuştu. Anne Çağlayan, bundan sonra tek isteklerinin her yerde aranan İbrahim T. ile suç ortağı olduğu iddia edilen Murat E.'nin yakalanması olduğunu söyleyerek, "Kızımızın acısını hiçbir ceza dindiremez. Ancak yüreğimizin yangını biraz hafifler. Bu nedenle adalete güvenimiz tam" dedi.
120 SAYFALIK RAPOR

Olayın cinayet olduğunun tüm detaylarıyla anlatıldığı 120 sayfalık rapora göre manken Çağlayan öldüğü gece erken saatlerde facebook'ta paylaştığı fotoğrafta üstünde görülen beyaz tişört, kavgada kan bulaştığı için zanlılarca çıkarıldı. Yine Çağlayan'ın üstünde balkondaki boyanın izi bulundu. Bu da balkonda kavga yaşandığının ve Çağlayan'ın atıldığının bir kanıtıydı. Ayrıca Çağlayan'ın cesedinin düştüğü yerin de atıldığını kanıtladığı, raporda ayrıntılı olarak anlatıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.