Pazartesi 23.01.2012

'Köprü kapanmaz ama trafik biraz aksayabilir'

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Boğaziçi Köprüsü'nün bakım için kapatılması tartışmasına açıklık getirdi: 40 yıl oluyor. Bakım 8-9 ay sürer, trafiği aksatabilir ancak kapatılmayacak

Bakan Yıldırım, Mimar ve Mühendisler Grubu ile dün kahvaltılı toplantıda bir araya geldi. Gazetecilerin, Boğaz Köprüsü ile ilgili sorularını yanıtlayan Yıldırım, köprünün aynen otomobillerde olduğu gibi çeşitli zamanlarda bakımının yapıldığını ifade etti.
PLANLAMASI YAPILIYOR

Boğaz Köprüsü'nün 2013' te 40'ıncı yılına gireceğini belirterek, bu nedenle yapılacak bakımın daha kapsamlı ve büyük olacağını vurgulayan Yıldırım, "Hiçbir zaman kapatılma düşünülmez. Bunun planlamasını arkadaşlar yapıyorlar. İstanbulluların en az şekilde etkileneceği bir çalışma planı ortaya konulacak. Onun için endişeye mahal yok" diye konuştu. Bakan Yıldırım, "Tadilatta erteleme söz konusu mu?" şeklindeki bir soru üzerine ise bunun teknik bir konu olduğunu, ölçümlerin ve incelemelerin devam ettiğini, tadilatın ne zaman yapılacağına henüz karar verilmediğini dile getirdi. Bakımın ne kadar süreceğine ilişkin bir başka soruya da Yıldırım, tüm bu detayların daha sonra açıklanacağını, ancak bakımın 8-9 aylık bir süreyi kapsayabileceği yanıtını verdi. ANKARA

TÜRKİYE SABAH'TAN ÖĞRENDİ

SABAH, 19 Ocak'ta Boğaziçi Köprüsü'nün bakıma ihtiyacı olduğundan 3'üncü köprünün bir an önce yapılmak istenmesini "3'üncü köprünün sırrı" başlığıyla manşetinden duyurdu. Haber birçok uzman, yetkili kurumların görüş bildirdiği geniş yelpazede yankılar uyandırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.