Çarşamba 18.04.2012 16:33
Son Güncelleme: Çarşamba 18.04.2012 20:31

50 araç birbirine girdi

Kum fırtınası nedeniyle Konya-Ankara Karayolu'nda 50'ye yakın araç birbirine girdi. Kazada 1 kişi ölürken, en az 20 kişi yaralandı. Yaralılar karşı şeritten gelen özel araçlarla hastanelere kaldırıldı.

Öğle saatlerinde etkisini artıran şiddetli lodosla birlikte çıkan kum fırtınası, Konya-Ankara Karayolu'nun 70. kilometresinde görüş mesafesini zaman zaman sıfıra düşürdü. Kum fırtınasının yaşandığı ve görüşün sıfıra düştüğü bölgede aralarında otobüs, minibüs ve otomobillerin bulunduğu 50'ye yakın araç birbirine girdi.

Kazada bir kamyonette bulunan sürücü olay yerinde hayatını kaybederken, bir minibüsün sürücüsü ise araç içerisinde sıkıştı. Kazaların ardından bölgeye 10'dan fazla ambulans gönderildi.

Yaralıları alan bazı ambulanslar kum fırtınasından gidemeyen araçlar arasında kalınca yaralılar karşı şeritten getirilen özel araçlara taşınarak hastanelere gönderildi. Meydana gelen zincirleme trafik kazasında minibüsün içerisinde sıkışan sürücü ise olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından yaklaşık 1 saat süren çalışmayla kurtarıldı. Kazaların meydana geldiği yerde yüzlerce araç yolda kaldı. Bölge trafik ekipleri Konya-Ankara Karayolu'nu kum fırtınası ve meydana gelen kazalar nedeniyle trafiğe kapatarak, araçları geri çevirdi ve park alanlarında bekletti.

Öte yandan, Konya-Adana Karayolu'nun 70. kilometresinde de kum fırtınası nedeniyle yolun araç trafiğine kapatıldığı öğrenildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.