Pazartesi 11.07.2022 19:52
Son Güncelleme: Pazartesi 11.07.2022 19:53

LİSE LGS TABAN PUANLARI 2022: LGS taban puanları, kontenjanları ve Anadolu, İmam Hatip, Fen liseleri yüzdelik dilimleri MEB

LGS tercihleri başlarken lise taban puanları, okul kontenjanları ve yüzdelik dilimler de merak konusu oldu. 4 Temmuz itibarı ile başlayan LGS tercih süreci, 20 Temmuz'da sona erecek. Tercih sürecinde İstanbul, Ankara, İzmir ve il il lise taban puanları, lise yüzdelik dilimleri ve okul kontenjanları araştırılmaya başlandı. MEB'den yapılan açıklamada 'Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında sınavla öğrenci alacak okulların kontenjanları ile yüzdelik dilimleri açıklandı. İşte, Anadolu Lisesi, İmam Hatip Lisesi, Fen Lisesi ve tüm liselerin taban puanları ile kontenjanları ve yüzdelik dilimleri 2022...

LGS tercihleri 4 Temmuz bugün itibarı ile başladı. Bu noktada, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Konya ve il il lise taban puanları, LGS yüzdelik dilimleri ile okul kontenjanları merak konusu oldu. MEB'den yapılan açıklamada, sınavla öğrenci alacak okulların kontenjanları ve geçen yılki yüzdelik dilimleri açıklandı. Bu noktada, Anadolu Liseleri, İmam Hatip Liseleri, Meslek Liseleri ve tüm liselerin taban puanları, yüzdelik dilimleri ve kontenjanları araştırılmaya başlandı. İşte, İstanbul, Ankara, İzmir, Konya, Antalya, Adana, Trazbon ve il il LGS lise taban puanları, yüzdelik dilimler ve okul kontenjanları 2022

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.