Perşembe 10.09.2009
Son Güncelleme: Perşembe 10.09.2009

'Marmara Bölgesi kaosa uyandı'

Sel felaketi dış basında da büyük yankı buldu. Yabancı ajans ve gazeteler, yayınlarında İstanbul ve Marmara Bölgesi'nin yetersiz altyapısına dikkat çekti. İşte tepkiler:
(Almanya): Şiddetli yağışlar sonucu oluşan son 80 yılın en büyük sel felaketi İstanbul'u felç etti. Şehrin bir kısmı sular altında. Onlarca kişi hayatını kaybetti, büyük hasar var.
(İngiltere): Marmara Bölgesi'nde iki gündür devam eden şiddetli yağışlar, 30'dan fazla kişinin hayatına maloldu. 200 araba sel sularına kapılarak hasar gördü, 800 evi su bastı. Ölenler arasında minibüsün içinde mahsur kalan 7 tekstil işçisi de bulunuyor.
(İngiltere): Türkiye'nin en büyük şehri sele teslim. Felaket şehrin yetersiz altyapısını ve dengesiz kentleştiğini ortaya koydu. Yağışlar sürecek.
(İngiltere): Felaket! Selin esir aldığı çaresiz insanlar polis ve askere ait helikopterlerle kurtarılıyor. İstanbul hazırlıksız yakalandı. Havaalanına giden yollar kapandı. (Almanya): Korkunç sel felaketi en az 20 can aldı. Onlarca kişi toplu taşıma araçlarında ve evlerinde mahsur kaldı. Kurtarma çalışmaları devam ediyor.
(Fransa): Marmara Bölgesi kaosa uyandı. Sel felaketi 30 can aldı, çok sayıda kişi de kayıp. 12 milyonluk İstanbul'un büyük kısmı sular altında.
(Katar): Türkiye'de sel iki günde 30'a yakın can aldı. Altyapı büyük hasar gördü. Başbakan Erdoğan olay yerine gidiyor. Şu ana kadar binden fazla insan kurtarıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.