Giriş Tarihi: 29.9.2022 07:43 Son Güncelleme: 2.10.2022 22:16

MasterChef eleme adayı kim oldu? TV8 ile 28 Eylül MasterChef dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? İşte detaylar

MasterChef Türkiye’nin TV8 ekranlarında 28 Eylül 2022 Çarşamba günü yayınlanan son bölümde ana kadroda yarışan mavi ve kırmızı takım üyeleri arasında haftanın 2. dokunulmazlık oyunu oynandı. Mehmet, Danilo ve Somer şeflerin jüriliğinde oynanan oyun sonrasında başarılı ürün çıkaran takım dokunulmazlık zırhını alırken başarısız takım haftanın 3. ve 4. eleme adaylarını potaya gönderdi. Son bölüm detaylarını öğrenmek isteyen izleyiciler ise “MasterChef eleme adayı kim oldu, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı?” şeklindeki sorulara cevap aramaya başladı. MasterChef eleme adayı kim oldu, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? sorularının yanıtları ve tüm bilgiler.

TV8 ekranlarında Acun Ilıcalı yapımcılığında yayınlanan uzun soluklu yarışma programı MasterChef Türkiye son bölümde mavi ve kırmızı takımlarda mücadele eden kırmızı takımlar arasında haftanın 2. Eleme adayı oyunu oynandı. Zorlu oyunun ardından Mehmet, Danilo ve Somer Şefler tarafından yapılan değerlendirmelerle dokunulmazlığı kazanan takım ve eleme adayları belirlendi. Son bölümden detayları öğrenmek isteyenler ise yoğun şekilde "MasterChef eleme adayı kim oldu, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı?" şeklindeki sorulara yanıt aramaya devam ediyor.

MASTERCHEF ELEME ADAYI KİM OLDU, DOKUNULMAZLIK OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

TV8 ile MasterChef eleme adayları ve dokunulmazlığı kazanan takımlara ilişkin bilgiler şöyle;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.