Cuma 24.04.2015 14:26
Son Güncelleme: Cuma 24.04.2015 14:32

MediaSummit’e sayılı günler kaldı

Türkiye’nin ilk medya planlama ve satın alma odaklı etkinliği MediaSummit için geri sayım başladı…

27-28 Nisan tarihlerinde The Marmara Taksim Hotel'de gerçekleşecek olan MediaSummit'te; sektörün nabzını tutan gündemdeki 15 konu, 29 medya lideri ve uzmanı tarafından ele alınacak.
MediaSummit 2015'e sayılı günler kaldı… Etkinlik, 27-28 Nisan tarihlerinde The Marmara Taksim Hotel'de gerçekleştirilecek. Farklı bakış açılarını bir araya getirecek olan, yaratacağı düşünce ve içerik zenginliği ile medya planlama alanının gelişimine ışık tutacak MediaSummit 2015'e bu yıl medya dünyasının önde gelen 28 özel ismi konuşmacı olarak katılacak.
Alpay Alptekin'in moderatörlüğü, Savaş Karakaş'ın sunumu ile MediaSummit 27 Nisan Pazartesi günü Reklamcılık Vakfı adına Lize Karaboğa'nın açılış konuşması ile başlayacak. İlk gün ilk konuşmacı "Kabul Edilebilir Hatalar" başlığı altında deneyimlerini paylaşacak olan tiyatrocu, poker oyuncusu ve kahin Casper Berry olacak. Ayrıca Özyeğin Üniversitesi'nden Doç. Dr. Tolga Akçura, bir internet fenomeni olarak Nilgün Bodur, OMD USA'den Burak Kürtün, Maxus EMEA Başkanı Bijan White, ardından "Sözde Değil, Özde Dönüşüm" oturumu, son olarak da Nielsen'den Erdem Tolon'un sunuşuyla gün sonlanacak.
İkinci gün açılış Kevin Anderson ve data gazeteciliğiyle başlayacak. "Medya Tüketim Alışkanlıklarında Dönüşüm" konulu oturum sonrası, Özyeğin Üniversitesi'nden Prof. Dr. Koen Pauwels sahneyi alacak. Günün önemli konuklarından RTÜK Başkanı Prof. Dr. Davut Dursun. Sonrasında dünyadaki rating uygulamaları hakkında Leendert Van Meerem bilgi verecek., Yerel Medya oturumunu sırasıyla, çoklu ekran kullanımı hakkındaki sunuşuyla George Saliaris Fasseas ve bir medya futuristi olan Tom Goodwin izleyecek.
MediaSummit '15 hakkında daha detaylı bilgi almak ve geç kalmadan yerinizi ayırmak için www.mediasummit.com.tr sitesini ziyaret edebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.