Pazar 17.04.2011

Metrobüse uluslararası ödül

Toplu taşıma kullanımını iki katına çıkaran metrobüsler, 43 ülkeden 155 proje arasından birinci seçildi ve İETT'ye "Toplu Taşımaya Yönlendiren En İyi Toplu Ulaşım Modeli" ödülü getirdi

Uluslararası Toplu Taşıma Birliği (UITP) tarafından Dubai'de düzenlenen 59. Dünya Toplu Taşıma Kongresi'nde, metrobüs projesi ile toplu taşımanın özendirilmesi ve artırılmasına yaptığı katkı nedeniyle İETT'ye bölgesel alanda Modal Shift (Toplu Taşımaya Yönlendiren En İyi Toplu Ulaşım Modeli) ödülü verildi. 43 ülkeden 155 projenin katıldığı yarışmayı metrobüs projesiyle kazanan İETT'nin ödülü, UITP Genel Sekreteri Hans Rat tarafından İETT İşletmeleri Genel Müdürü Dr. Hayri Baraçlı'ya takdim edildi. Ödül törenine birçok ülkeden toplu taşıma otoritelerinin üst düzey yöneticileri katıldı. Törende konuşan UITP Genel Sekreteri Rat, UITP'nin 2025'e kadar toplu taşıma kullanımının iki katına çıkarılmasını hedeflediğini, ancak İstanbul'da şimdiden bunun gerçekleştirilmiş olmasının gurur verici olduğunu ifade etti. Dr. Baraçlı ise kongre çerçevesinde düzenlenen "Hızla büyüyen bir ekonomide toplu taşımacılığın rolü" konulu çalıştaya katılarak metrobüs projesinin İstanbul halkına kazandırdıklarını ve çevreye olan katkılarını anlattı. Dr. Baraçlı, ayrıca İETT'nin bilgi teknolojisi uygulamaları kapsamında geliştirilen bilet entegrasyon sisteminin İstanbul'daki tüm toplu taşıma araçlarında kullanıldığını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.