Pazartesi 10.08.2015
Son Güncelleme: Pazartesi 10.08.2015

Miras kavgasında avukatlara da dava

Tatlıcı'nın mirasının gayrimenkul yönetimi için atanan iki avukat aileyi zarara uğrattı. Mirasçılar dava açtı

İstanbul'da 1960'lı yılların ortalarında açtığı tatlıcı dükkânıyla iş hayatına atılan ve 1980'li yıllarda Türkiye'nin sayılı zenginleri arasına giren Salih Tatlıcı 1999 yılında vefat edince çocuklarına 3 milyarlık bir servet bıraktı. Fakat bu servet çocukları arasında anlaşmazlığa sebep oldu ve miras davası açıldı. İstanbul 2. Sulh Hukuk Mahkemesi'nde devam eden davada mahkeme miras konusu malların yönetilmesi amacıyla 2010 yılında avukat İbrahim Bülbül ve Kadir Özgen'i atadı.
5 YILLIK CEZA GELDİ

Mehmet Salih Tatlıcı adına kayıtlı birçok kira geliri olan gayrimenkul olmasına rağmen iki yöneticinin 5 sene boyunca bu gayrimenkuller için kira gelir beyannamesi vermediği yönünde Maliye Bakanlığı'na ihbarda bulunulması üzerine, son 5 yıla ilişkin Gelirler İdaresi Başkanlığı'na beyanname verildi ve gayrimenkullerin son 5 yıllık kira gelirleri vergisi ödendi. Fakat Maliye, vergilerin geç ödendiği gerekçesiyle 329 bin lira gecikme zammı, 545 bin lira da vergi ziyanı cezası kesti. Mirasçılardan Uğur Tatlıcı'nın mirası zarara uğrattığı gerekçesiyle şikayetçi olması üzerine haklarında soruşturma başlatılan İbrahim Bülbül ve Kadir Özgen hakkında "hizmet nedeniyle görevini kötüye kullanmak" suçu kapsamında dava açıldı. Hazırlanan iddianamede şüphelilerin müştekinin mağduriyetine neden oldukları kaydedildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.