Salı 24.02.2021
Son Güncelleme: Çarşamba 24.02.2021

Muş ve Batman maviye döndü İstanbul ile İzmir turuncu

Sağlık Bakanlığı, 15-21 Şubat arası Kovid-19 vaka sayısını paylaştı. Vaka sayısının haftalık 100 bin kişide en fazla olduğu iller Ordu (228.40), Giresun (217.51), Trabzon (207.54), Samsun (202.94), Rize (200.08); en az olduğu iller ise Hakkâri (3.21), Şırnak (3.91), Muş (8.51), Batman (8.71) ve Iğdır (10.43) olarak açıklandı. Geçen haftaki tabloya kıyasla vaka sayısının haftalık olarak 100 bin kişide en fazla artış gösterdiği iller Ordu (33.98), Samsun (31.65), Tokat (30.98), Sakarya (26.24), en fazla düşüş gösterdiği iller ise Bayburt (38.23), Giresun (33.17), Erzincan (26.24) ve Trabzon (20.48) oldu. İstanbul'da (8.04), Bursa'da (4.27) ve Konya'da (10.96) artarken Ankara'da (0.10), İzmir'de (1.72) ve Adana'da (17.09) azaldı. Yerinde normalleşme kapsamında vaka sayısı 100 binde 10'un altında olan düşük riskli iller mavi, 11-35 arasındaki orta riskli iller sarı, 36-100 arasındaki yüksek riskli iller turuncu, 100'ün üzerindeki çok yüksek riskli iller kırmızı gösteriliyor. En az vaka oranına sahip Hakkâri (3.21) ve Şırnak (3.91) yine maviyken, Muş (8.51) ve Batman (8.71) sarıdan maviye döndü. İstanbul (68.23), İzmir (42.67) turuncu, Ankara (35.39) ise sarı kategoride. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Vaka sayısında bazı illerimizde belirgin artış var. Normal hayata dönebilmek için tedbirlere daha çok uymalıyız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.