Çarşamba 18.11.2009 11:35
Son Güncelleme: Perşembe 27.05.2010 16:02

New York Times'ı elinizden düşüremeyeceksiniz!

Dünyanın en prestijli gazetelerinden New York Times, SABAH'la beraber her pazar 16 sayfalık bir gazete olarak okura ulaşacak.
New York Times International Weekly, Fransa'da Le Monde, İngiltere'de The Guardian, Almanya'da Süddeutsche Zeitung, İspanya'da El Pais, İtalya'da La Repubblica gibi 25 ülkede en saygın 29 gazeteyle işbirliği kurarak, sadece Avrupa'da 2.1 milyon dünyada ise 6.5 milyonun üzerinde okura ulaşıyor.
4 Ekim'den itibaren SABAH'ın içinde 16 sayfalık ayrı bir gazete olarak çıkan gazetede ekonomi, dünya, kültür-sanat, teknoloji, çevre, moda gibi başlıkların yanında Paul Krugman, Thomas Friedman gibi Pulitzer ödüllü kalemlerin köşe yazıları yer alıyor.

OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ...


GÖRKEMLİ KUTLAMA
SABAH'ın The New York Times International Weekly ile işbirliği görkemli bir kutlamayla tanıtıldı. İş, medya ve siyaset dünyasının önde gelen temsilcilerinin katıldığı tanıtım toplantısının sonunda bir de pasta kesildi. Pasta kesimine, Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık, Turkuvaz Medya Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Serhat Albayrak, ABD Temsilciler Meclisi Üyesi Edward Whitfield ve eşi Connie Whitfield, New York Times İş Geliştirme Direktörü Josephine Schmidth, Sabah Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Erdal Şafak da katıldı. Gecenin sonunda Sertab Erener konser verdi. New York Times'ın ilk sayısı 4 Ekim Pazar günü Sabah'la birlikte verilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.