Cumartesi 05.11.2011 13:00
Son Güncelleme: Cumartesi 05.11.2011 13:05

Nikahta ‘11.11.11’ yoğunluğu

Dünya evine girmeye hazırlanan çiftlerin evlilik tarihini anlamlı ve hatırlanır kılmak için '11.11.2011' tarihini tercih etmesi, evlendirme dairelerinde yoğunluk yaşanmasına neden oluyor. Çiftleri kırmak istemeyen nikah daireleri de o gün her 15 dakikada bir nikh kıyacak.

11.11.2011 tarihinde nikh kıydırmak isteyen Kayserili çiftler, Kocasinan ve Melikgazi Belediyesi Evlendirme dairelerine randevu almak için akın etti. Kocasinan Belediyesi Nikh Sarayı'nda evlenmek isteyen 33 çift aylar öncesinden randevu aldı.
Kayseri'de yılda ortalama 12 bin çiftin dünya evine girdiğini belirten nikh dairesi yetkilileri, çiftlerin aylar öncesinden bu özel gün için tarih almaya başladığını ve talep yoğunluğu yüzünden yeni başvuranlara yer kalmadığını söyledi. Çiftlerin akılda kalıcı ve daha anlamlı olması amacıyla 11.11.2011 tarihinde nikh kıydırmayı tercih ettiğini ifade eden Kocasinan Belediyesi Evlendirme Memuru Gazi Toprak, bu tarihteki yoğunluk nedeniyle her 15 dakikada bir nikh kıyacaklarını kaydetti.
DÜĞÜN SALONLARINDA DA YOĞUNLUK VAR
Çiftlerin nikh için '11.11.2011' tarihini tercih etmeleri düğün salonlarında da yoğunluk yaşanmasına neden oluyor. Nikhlarının kıyıldığı gün evlenmek isteyen çiftler, günler öncesinden düğün salonlarını ayarladı. Yoğunluğun yaşandığı bazı düğün salonu yetkilileri de, aynı günü seçtikleri için geri çevirmek zorunda kaldıkları çiftler olduğunu söyledi.,

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.