Perşembe 25.12.2015

Ölmeden, kızına 40 mektup yazdı

ABD'nin Winconsin eyaletinde yaşayan Heather McManamy, 16 Aralık'ta göğüs kanseri nedeniyle 36 yaşında hayatını kaybetti. İngiliz Daily Mail gazetesinde hikâyesine yer verilen McManamy, ölümünden önce, 4 yaşındaki kızı Brianna'ya yaşamda karşılaşacağı farklı sorunlarda yol göstermek amacıyla, çeşitli zamanlarda okunmak üzere 40 kadar mektup bıraktı. McManamy'nin eşi Jeff, mektuplardan ilkini sosyal medyada paylaştı ve bir annenin kızı için verdiği hayat mücadelesini anlatan dokunaklı mektup 17 binden fazla kez paylaşıldı.
'ANNEN CENNETTE DEMEYİN'
"Size bir iyi, bir de kötü haberim var. Kötü haber gördüğünüz gibi ben öldüm. İyi haberse bunu okuduğunuza göre siz ölmediniz (en azından öteki dünyada wifi yok)" diye başlayan mektup okuyanı sarsan cümlelerle devam ediyor: "Lütfen, Briana'ya cennete gittiğimi söylemeyin; onun zihninde bu onunla olmaktansa başka bir yerde olmayı tercih ettiğim anlamına gelecek. Gerçekte onunla burada olmak için her şeyi yaptım. Hepinize bu güzel hayat için teşekkür ediyorum. Mektupları büyüyüp bir genç kız olduğu günler için yazdım. Bu satırlar ona kötü günler, evliliği, sürücü ehliyeti ve hatta ilk ayrılığı için moral ve cesaret vermek için." McManamy'ye 2013'ün nisan ayında kanser teşhisi konmuş, tüm çabalara rağmen genç kadını kurtarmak mümkün olmamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.