Cuma 20.08.2016

Ölümlü festivalden ‘ecstasy’ çıktı

İstanbul’daki Life in Color Festivali’nde ölen iki gence uyuşturucu ecstasy satıldığı anlaşıldı. Gözaltına alınan zehir tacirlerinin üstünde de aynı haptan bulundu

Ünlü Life in Color Festivali'nin 6 Ağustos Cumartesi İstanbul Sarıyer'de yapılan Türkiye ayağında yaşanan çifte ölümün ardından, İstanbul Emniyeti'nin başlattığı soruşturma sürüyor. Bahçeköy Life Park'taki festivalde dinleyiciler arasındaki beş genç rahatsızlanmış, 19 yaşındaki iki genç hayatını kaybetmişti. Narkotik Polisi, festival ve öncesinde uyuşturucu madde sattıkları saptanan kişilerin de aralarında bulunduğu yedi şüpheliyi yakalamıştı. Şüphelilerden 5'i tutuklandı. Soruşturmayı derinleştiren İstanbul Emniyeti, uyuşturucu satışı yapan organize çetenin 5 bin sahte bilet bastığını da saptadı. Bin 200 sahte bilet bulundu. Polisin tespitlerine göre; çete sahte biletleri 100'er liradan gençlere sattı. Sekiz bin biletin satıldığı festivale 12 bin kişi girdi. Çetenin; festivale giriş sınırı olan 16 yaş altı gençleri para karşılığı festivale soktuğu da saptandı. Girişlerde kimlik kontrolünün sağlıklı yapılamadığı ve 13-14 yaşlarındaki çocukların festivale giriş yaptıkları da iddia edildi. Aynı organize çete üyelerinin gençlere "ecstasy" ismi verilen uyuşturucu hapın satışını yaptıkları da ortaya çıktı. Polisin yakaladığı bazı zehir tacirlerinin üzerlerinde de çok sayıda aynı haptan ele geçirildi. İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nün çifte ölümle ilgili soruşturması devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.