Perşembe 09.09.2010

Önlemler tamam bayrama hazırız

Büyükşehir Belediyesi, İstanbullular'a huzurlu, güvenli, rahat bir bayram geçirtmek için tüm önlemleri aldı. Ulaşım, sağlık ve diğer alanlarda denetimler sıklaştı

Büyükşehir Belediyesi, İstanbullular'ın bugün başlayan Ramazan Bayramı'nı rahat ve huzurlu geçirebilmesi amacıyla bir dizi önlem alındı. İETT, bayramda artacak yolcu yoğunluğuna paralel olarak otobüs sefer sayısını artırdı ve hizmetlerin aksamaması, normal ve ek seferlerin düzenli olarak yapılması için gereken bütün tedbirleri aldı. Vatandaşlar, İETT ile ilgili sorunlarını "212 - 245 07 20" numaralı telefona iletebilecek. Ulaşım A.Ş, bayram tatili süresince tam kadro ve tam filo hizmet verecek. 3 gün boyunca metro, hafif metro ve tramvay seferleri öğleden önce seyrek, öğleden sonraları ise sıklaştırılarak gerçekleşecek. Tarifeli seferler dışında artan yolcu yoğunluğuna bağlı olarak ek seferler düzenleyecek olan Ulaşım A.Ş., bayram süresince güvenlik önlemlerini en üst düzeyde tutacak. Vatandaşlar, ulaşımla ilgili her türlü sorun ve şikayetlerini "444 00 88" numaralı telefona ve "www.istanbul-ulasim. com.tr" adresine iletebilecek.
SEFER SAYILARI ARTIRILDI
İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş (İDO), bayram süresince artacak yoğunluğa paralel olarak vatandaşların rahat ulaşımını sağlamak için gerekli düzenlemeleri yaptı. Her bayram olduğu gibi sefer sayıları artırıldı ve rezervasyon tarihleri genişletildi. Vatandaşlar, İDO ile ilgili şikayetlerini "444 4 436" numaralı telefona iletebilecek ve aynı numaradan rezervasyon yaptırabilecekleri gibi bilet satışını da gerçekleştirebilecek. Ayrıca, biletler Varan turizm acentelerinden de temin edilebilecek. İDO'nun ücret tarifesi ve sefer programı "www.ido.com.tr" adresinden görülebilecek. İSKİ, bayram süresince kente tam kapasiteyle su verecek. Olabilecek su arızası ve kanal tıkanmasıyla ilgili tedbirleri artıracak olan İSKİ, nöbetçi ekip sayısını da artıracak. İstanbul genelinde su ve kanal tıkanmaları için "Alo 185" ve "212 - 588 38 00 / 212 - 321 00 00" numaralı telefonlara müracaat edilebilecek. Sağlık İşleri Müdürlüğü, görev yapacak bir doktor, bir zabıta ve bir sağlık memurundan oluşan nöbetçi ekibi mesai saatlerinde Unkapanı Hıfzısıhha binasında hazır bulunduracak. Vatandaşlar, sağlık konusundaki şikayetlerini "212 513 36 12" numaralı telefona bildirebilecek.
DENETİMLER SIKLAŞTIRILDI

Zabıta Müdürlüğü, ekip sayısını arttırarak, ilçe zabıta birimleriyle koordineli olarak kent genelinde denetimler yapacak. Yolcu trafiğinin yoğun olacağı otogar, havaalanı ve yolcu salonlarının periyodik kontrolü için görevli sayısı artırılırken, ana arterler ve ara meydanlarda da denetimler sıklaştırılacak. Vatandaşlar zabıta konusundaki dilek ve şikayetlerini "212-521 84 65" numaralı telefona yapabilecek. Acil Yardım ve Cankurtarma Müdürlüğü, bireysel ve toplumsal acil hastalık, kaza, tabii afetler, yangın, göçük ve yaralanmalarda hayati önem taşıyan hastalık durumlarında mümkün olan en kısa sürede ilk tıbbi yardımı yapmak üzere hazır bekleyecek. Sağlık Komuta Merkezi'nde ve tüm acil yardım istasyonlarında yeterli sayıda sağlık ekibi ve ambulans bulunduracak. Mezarlıklar Müdürlüğü, normal mesai saatinden önce mezarlıkları ziyarete açacak. Bayram süresince mezarlıklarda kontrol yapacak ekipler oluşturacak, dilencilerin ziyaretçileri rahatsız etmemesi için Zabıta Müdürlüğü ile koordineli çalışmalar yapacak ve halkın ziyaretlerini rahat yapabilmesi için gerekli tedbirleri alacak. Bayram süresince cenaze işlemleri aksatmadan sürdürülecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.