Salı 23.11.2011

Parfümlü bomba

İstanbul Bahçelievler'deki Kudret Saraçoğlu İlköğetim Okulu'nda, "parfümlü bomba" adlı patlayıcı maddeyi yutup zehirlenen 19 öğrencinin, ambalajdaki resme aldandığı ortaya çıktı. İkinci ve üçüncü sınıflarında okuyan 19 öğrenci önceki gün zehirlenme şüphesiyle hastanelere kaldırıldı. Dün 17'si taburcu oldu; 2'si ise tedbir amacıyla yoğun bakımda tutuldu. İddiaya göre, süreç öğrencilerden birini okulun yanındaki Yayla Market'ten "power pop" adlı patlayıcıdan almasıyla başladı. Ürünün üzerinde İngilizce "parfümlü bomba" yazıyordu. Ayrıca ambalajda, dil üstüne konduğunu gösteren bir resim vardı. Öğrenci ürünü arkadaşlarına dağıttı. Ürün, elle ovuşturulduktan sonra patlıyordu. Ancak öğrenciler, meyve kokulu beyaz tozu şekerleme sandı. Patlayıcı bir madde olduğunu akıllarına getirmedikleri için yuttular. Bazı öğrenciler, ağızlarına aldıkları ürünün şeker olmadığını hemen anladı. Tükürüp zehirlenmekten kurtuldu. Ancak 19 öğrenci o kadar şanslı değildi. Bu grup, fosfor zehirlenmesi şüphesiyle çeşitli hastanelere kaldırıldı. Yayla Market'in sahibi Durmuş Koçyiğit gözaltına alındı.
ÇATAPATTAN FARKLI
Polis, ürünün kim ya da kimler tarafından piyasaya sürüldüğünü araştırıyor. Ambalajın arka yüzünde, Çince ve Türkçe "parfümlü bombanın" nasıl patlatılacağına ilişkin bilgiler yer alıyor. Çatapattan farklı olarak poşetin yırtılmaması ve kesilmemesi yönünde uyarı bulunuyor. Poşetteki sıvı dolu paketin parmaklarla bulunup patlatılması isteniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.