Giriş Tarihi: 9.9.2010

Pembe balonlar ve pamuk şekerli veda

Amerika'da tedavi gördüğü hastanede annesinin kucağında hayatını kaybeden 4 yaşındaki Nehir Bayazıt, Bebek Camisi'nde çok sevdiği pamuk şekeri ve pembe balonlarla son yolculuğuna uğurlandı. Nehir'e Kasım 2008'de, genellikle çocuklarda görülen, en saldırgan ve tehlikeli sinir sistemi tümörü olarak bilinen "NöroBlastom" teşhisi koyulduğunda henüz 1,5 yaşındaydı. Küçük kıza Türkiye'de yüzde 20 yaşam şansı verildi. Akademisyen ailesi de tedavi için Amerika'nın yolunu tuttu. New York'taki tecrübeli kanser merkezlerinden Memorial Sloan Kettering Kanser Merkezi'ne yatırılan Nehir Bayazıt'ın tedavisi için 350 bin dolar, cerrahi müdahale için ise 120 bin dolar istendi.
NB, NB'YE KARŞI

Ailenin sağlık sigortaları yurtdışındaki bu tedavileri karşılamıyor, devlet de "deneysel tedaviler"in ücretini ödemiyordu. Anne Zeynep Bayazıt'ın "NB, NB'ye karşı" ismiyle internetten yürüttüğü kampanyaya 48 ülkeden destek geldi. Houston'daki Texas Children's Hospital'da tedavisine başlanan küçük Nehir'in karnındaki ve kemiğindeki tümör temizlendi. Ancak bu kez de hastalık beyinde nüksetti. Nehir, 4 Eylül tarihinde hayatını kaybetti. Nehir Bayazıt, dün Bebek Camisi'nde annesi, babası, ablası Leyla ve sevenlerinin katıldığı törenle son yolculuğuna uğurlandı. Cenaze namazının ardından pembe balonlar uçuruldu, pamuk şekeri dağıtıldı. Küçük kız, Zincirlikuyu Mezarlığı'nda gözyaşları arasında toprağa verildi.
Gül KİREKLO / HABER MERKEZİ SABAH
Mustafa KAYA /

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.