Giriş Tarihi: 29.07.2022 11:46 Son Güncelleme: 29.07.2022 11:46

Psikoloji taban puanları 2022 güncel YKS tercih kılavuzu ile yayında! Psikoloji bölümü üniversite taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralaması

2022 YKS tercih işlemleri bugün itibarıyla başlıyor! Binlerce öğrenci, üniversite tercih işlemlerini 2022 YKS tercih kılavuzuna göre gerçekleştirecek. Bu noktada hedefledikleri bölümlerin ve üniversitelerin puan bilgisine ulaşmak isteyen adaylar, araştırmalarını sürdürüyor. Psikoloji bölümünü tercih etmek isteyen adaylar ise Psikoloji taban puanları araştırmasına çıktı. İşte 2022 Psikoloji taban puanları, başarı sıralamaları ve kontenjanları…

2022 YKS tercihleri için beklenen gün gelip çattı. ÖSYM tarafından yayımlanan kılavuza göre tercihler 27 Temmuz 2022 Çarşamba günü (bugün) başlıyor ve 5 Ağustos 2022 tarihinde sona erecek. Öğrenciler, okumak istedikleri bölümlerin taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralamaları bilgisine YKS tercih kılavuzu aracılığıyla ulaşabiliyor. En çok araştırılan bölümler arasında ise psikoloji geliyor. Üniversite eğitimine psikoloji bölümünde devam etmek isteyenler, 2022 psikoloji taban puanları ve kontenjanları bilgisini merak ediyor. İşte ÖSYM YKS tercih kılavuzu ile 2022 Psikoloji taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralamaları!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.