Pazartesi 21.11.2016
Son Güncelleme: Pazartesi 21.11.2016

Rekor kırıldı

Ortaöğretim mezunlarının katıldığı Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) dün tamamlandı. Bu KPSS, 3 milyon 498 bin 335 adayla Türkiye’nin en büyük katılımlı sınavı oldu

Ortaöğretim mezunlarının katıldığı Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) dün tamamlandı. Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) gerçekleştirilen KPSS ortaöğretim oturumu, 176 sınav merkezinde saat 10.00'da başlayan sınav 12.00'de sona erdi. Adaylara, 120 sorudan oluşan genel yetenek ve genel kültür testleri için 120 dakika süre verildi. KPSS'nin ortaöğretim oturumuna 3 milyon 498 bin 335 aday başvurmuştu. Sınav sonuçları ÖSYM'nin "http://sonuc.osym.gov.tr" internet adresinden açıklanacak. Sınav sonuç belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecek.

KPSS soru ve cevapları yayınlandı

KPSS'de "Ömer Halisdemir" sorusu
KPSS sınavında 15 Temmuz darbe girişiminin kahraman ismi Ömer Halisdemir'e ilişkin bir soru da yöneltildi. Adaylara, "Hangi üniversitenin isminin Ömer Halisdemir olarak değiştirildiği" sorusunun yöneltildiği belirtiliyor. Doğru cevap Niğde Üniversitesi.
TEOG'da son 3 gün: Sürpriz soru yok
Bu arada 8'inci sınıfların 'Temel Eğitimden Ortaoöğretime Geçiş' (TEOG) sınavlarının ilk oturumları da 23-24 Kasım'da yapılacak. Sorular, 3 yılda hazırlanan 90 bin soruluk havuzdan gelecek. Diğer taraftan öğrencilerin bu sınavda sürpriz sorularla karşılaşmayacağı, okuldaki rutin sınavlardan farklı olmayacağı öğrenildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.