Pazartesi 17.02.2020
Son Güncelleme: Pazartesi 17.02.2020

Sevgililer Günü’nde ayrılık şarkıları esti

Youtube, 14 Şubat’ta en fazla dinlenen parçaları listeledi. “Linkin Park”a ait bir ayrılık şarkısı olan “Valentine’s Day” zirvede yer aldı

Video izleme ve paylaşma platformu YouTube, Sevgililer Günü'nde en fazla izlenen aşk ve ayrılık şarkılarını açıkladı. Yılın geri kalanına ait günlük ortalama ile Sevgililer Günü'nün kıyaslandığı hesaplamaya göre ünlü rock grubu Linkin Park'ın "Valentine's Day" (Sevgililer Günü) şarkısının dinlenme sayısı 14 Şubat'ta yüzde 890 arttı. Grubun solisti Chester Bennington, 2017'de 41 yaşındayken yaşamına son vermişti. "Valentine's Day", grubun 2007'de yayınladığı 3. stüdyo albümü "Minutes to Midnight"ta (Gece Yarısına Dakikalar Kala) yer alıyordu.
EN ÇOK ARTIŞ GÖSTEREN AŞK ŞARKILARI
YouTube, izlenmesi en çok artış gösteren aşk şarkılarını da listeledi. Buna göre İskoçya asıllı Avustralyalı pop şarkısıcı Paul Young'ın 1978'de kaydettiği "Love is In The Air" (Havada Aşk Var), yüzde 827 artışla en çok dinlenen aşk şarkısı oldu. Young'ı, Sam Cookie tarafından 1961'de kaydedilen "Cupid" izledi. (Yüzde 169 artış) 90'ların başında birçok hit parçaya imza atan "Boyz II Men" grubunun şarkısı "I'll Make Love To You"nun izlenmesi ise yüzde 83 arttı. Independent Türkçe
ŞARKININ sözlerinin bir bölümü şu şekilde:
Kendimi korumaya alışıktım ancak artık değilim
Çünkü yönümü kaybettim ve bir şekilde
Siyah bir rüzgâr seni görüş alanından aldı
Şimdi sadece gün boyu karanlık
Ve üzerimdeki bulutlar daha yavaş ilerliyor
Çok tatminsiz görünüyorlar
Seni içine koyduklarından beri yer daha soğuk
Ancak kalpsiz rüzgâr esmeye devam ediyor
Şimdi sen yoksun ve ben yanıldım
Sevgililer Günü'nde yalnız olmak nasılmış hiç bilmiyormuşum

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.