Giriş Tarihi: 12.12.2010

Seyrantepe Stadı'nda yangın

Galatasaray'ın sezonun ikinci yarısındaki maçlarını oynayacağı yeni stadyumunun inşaatında çalışan işçilerin kaldığı bir barakada yangın çıktı. Diğer barakalara da sıçrayan yangın, güçlükle kontrol altına alındı

Galatasaray'ın yeni yaptırdığı Seyrantepe'deki Türk Telekom Arena Stadyumu'nda işçilerin kaldığı prefabrik barakalarda yangın çıktı. Galatasaray'ın sezonun 2'nci yarısında maçlarını oynayacağı stadın halen süren inşaatında çalışan işçilerin kaldığı 2 katlı 4 prefabrik yapıda çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü. Türk Telekom Arena Stadyumu'nda dün saat 11.45 sıralarında ikinci kattaki barakalarda çıkan yangın rüzgarın da etkisiyle diğer barakalara sıçradı. İlk çabalar yeterli olmayınca Beşiktaş ve Şişli itfaiye ekipleri de olay yerine sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yangını söndürme çalışmalarını yürüttüğü sırada TEM Otoyolu'ndaki sürücülerin yavaşlaması nedeniyle trafik tıkanıklığı oluştu. TEM Otoyolu'ndaki trafik, meraklı sürücüler nedeniyle durma noktasına gelirken, alevler itfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucunda kısa sürede kontrol altına alındı.

RESMİ AÇILIŞ 15 OCAK'TA

Türk Telekom Arena Stadyumu inşaatında 11 Eylül'de meydana gelen iş kazasında da Seyrantepe Spor Kompleksi inşaatıyla bağlantılı sürdürülen kanalizasyon çalışmasında çökme olmuştu. Göçük sonucu toprak altında kalan işçiler 30 yaşındaki Gökhan Yavuz ile 20 yaşındaki Raşit Ek yaşamını yitirmişti. Stadyumun resmi açılışı 15 Ocak'ta yapılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.